Te koop: Swatch black rebel mint!

Te koop! Swatch ‘Black rebel’ niet meer verkrijgbaar! Helemaal zwart, al heeft de plaat een paars, blauwige gloed.

Jaren terug voor mijn vrouw gekocht, nooit echt gedragen. Ik heb het stof eraf gepoetst en vandaag heeft hij bij Swatch in Utrecht een nieuwe batterij gekregen en het glaasje is gepolijst.

Diameter: 41mm 9,85mm dik en 47,4 mm L2L
Leeftijd: jaar of tien oud, maar bij elkaar geen tien dagen gedragen. Lang in een la gelegen, maar gepoetst.

Geen doos of factuur.

Verzendkosten voor koper of in overleg.

Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: 50 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Niet de makkelijkste om op de foto te krijgen, daarom onderaan twee foto’s van het internet.

1 like

Vraagprijs gaat omlaag naar 40 euro!