Beste mede-forummers,
Al iets meer dan een jaar probeer ik het aantal duikers binnen de collectie drastisch te verminderen. Maar de Aquaracer is steeds de dans ontsprongen. Het was en is simpelweg een fijn dragend en zomers horloge dat het ook goed doet op de speciaal voor deze uitvoering ontworpen nato strap.
Met de komst van de nieuwe Hydroconquest (niet de tevens aangeboden Commonwealth Edition, maar de grijs/zwarte op Milanese band) gaat het toch echt gebeuren.
Te koop en voorlopig nog geen inruil:
Merk en model: Tag Heuer Aquaracer Professional 300 GMT (ref. WBP2010.BA0632)
Diameter: 43mm
Leeftijd: 03-05-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03-05-2024 (1e eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Ja
Garantie: Verlengd door registratie (5 jaar na aankoop)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, inclusief originele nato strap (zoals op de foto’s afgebeeld).
Verzendkosten of afgehaald in regio: Bij voorkeur afhalen.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat. Uiteraard wat deskdive sporen op de sluiting van de stalen band.
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 7
Vraagprijs: € 2.650,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.