Deze Carrera komt al enige tijd niet aan de pols en te mooi om te laten verstoffen. Ergo. Te Koop
Bevind zich in een goede staat, slechts geringe draagsporen, niets ernstigs. Kijk goed naar de foto’s, zij zijn onderdeel van de beschrijving.
Ik zie geen krassen op het saffier, de kroon werkt prima evenals het datumverzet, opwinden gaat soepel en de chrono reset exact naar 0.
Na opwinden, een nacht in de winder en een volledige dag dragen zijn de waardes goed te noemen, zie foto.
FAQ
Ik ben niet de eerste eigenaar
De onderhoudshistorie is mij onbekend
De waterdichtheid is mij onbekend, ik hou mijn horloges verre van water.
Info:
Merk: TAG Heuer
Model: Carrera
Typenummer: CAR2110-3
Diameter: 41mm
Leeftijd: 12-2014
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09-2023
Factuur en/of certificaat: Gestempelde en gedateerde garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, binnendoos, tag, boekje, garantiekaart
Verzendkosten of afgehaald: In overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Zie beschrijving hierboven.
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 1887
Vraagprijs: €1475,- lijkt me een mooie prijs.
Inruil: Een realistisch geprijsde SKX007 in goede doen of een Steinhart duiker full set die ik nog niet gehad heb lijkt me haalbaar.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.