Te koop/ te ruil: Audemars Piguet Royal Oak Offshore Diver

Te koop of te ruil: Audemars Piguet Royal Oak Offshore Diver

Referentie: 15720ST.OO.A052CA.01

:boom: Stoer. Stijlvol. Onverwoestbaar. :boom:

Na drie jaar met veel plezier te hebben gedragen, is het tijd dat dit indrukwekkende duikhorloge een nieuwe pols siert.

Deze Audemars Piguet Royal Oak Offshore Diver uit 2022 is in topconditie en klaar voor een nieuw avontuur – of dat nu onder water is of onder een strak gesneden overhemd.

Geleverd in juli 2022 door House of Pertijs in Breda – officieel AP-dealer tot eind 2022.

Internationale garantie tot 09-07-2027.
Eigenaar sinds juli 2022

Specificaties:

• Kaliber 4308 – Automatisch uurwerk
  • Gangreserve: 60 uur
  • Frequentie: 4 Hz (28.800 vph)
  • Kast: 42 mm (staal), 14.2 mm dikte
  • Waterdicht tot 300 meter
  • Saffierglas voor en achterzijde, beide ontspiegeld
  • Zwart keramische schroefkronen

Design & Details:

• Khaki groene wijzerplaat met het iconische “MĂ©ga Tapisserie”-patroon
  • Opgelegde rosegouden indexen en wijzers met lichtgevend lumen
  • Zwarte interne draaibare bezel, met een beige markering tussen 60 en 15 minuten

Band & Draagcomfort:

• Khaki groene rubberen band met stalen Interchangeable gesp
  • Inclusief extra zwarte rubberen band
  • Dankzij het Interchangeable strap en gesp system wissel je van look in seconden – zonder gereedschap!

Ruil voorwaarden:
:repeat: Ruilen mogelijk – cash bij of cash retour. Ik sta open voor een nette ruildeal, eventueel met bijbetaling aan één van beide kanten (cash up/ cash down). Alleen serieuze voorstellen graag. Belangrijk: uitsluitend horloges aanbieden die full set zijn (doos, papieren, accessoires) en in vlekkeloze staat verkeren.

Mijn voorkeur gaat uit naar ruil met de volgende modellen:

• Rolex Daytona 126500
  • Rolex GMT-Master II uit 2023 of jonger (Pepsi, Batman/Batgirl, Bruce Wayne)
  • Omega Speedmaster (Hesalite uitvoering, nieuw model)
  • Cartier Santos Large

Laat gerust weten wat je in gedachten hebt. Mocht het niet aansluiten bij mijn voorkeur, dan geef ik dat uiteraard vriendelijk aan.

Kopen:
Zonder ruilen is de prijs €25.750
Ruilwaarde is €26.750

Let op, geen grijze dealer prijzen hanteren voor jouw ruilwaar

Conditie:
Het gaat hier uiteraard om een full set. De staat van het horloge is 95 uit 100, zeer lichte draagsporen voor een horloge wat bijna drie jaar is gedragen

Transactie:
Op een samen te bepalen locatie en uitsluitend per bankoverschrijving

Interesse? Stuur gerust een bericht voor meer info of nog meer foto’s. Een icoon voor de liefhebber van robuuste luxe horloges met een sportieve ziel. Grijp je kans!

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

73 likes