Hallo allemaal,
deze heeft teveel overlap (qua kleur
) met mijn Formex Essence en daarom mag deze de collectie verlaten.
Ik heb al heeeeeeel veel Chinese horloges in mijn handen gehad, maar deze staat toch wel echt in de Top 3 qua afwerking en kwaliteit. De kast, de band, de wijzerplaat…alles klopt aan dit horloge. Geweldige massieve geschroefde band die erg mooi tapert naar 16mm bij de sluiting, mooi saffierglas, transparante caseback, gesigneerde schroefkroon, quick release springbars, half links, mooie zwarte Italiaans lederen band, uitstekende lume en high beat uurwerkje.
Merk en model: Cronios L6028 V3
Info: 39mm in diameter, 44mm lug2lug, 10mm dik, 100m WR, draagt heerlijk comfortabel rond iedere pols.
Leeftijd: April 2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 18 juni 2026
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set inclusief Italiaans lederen zwarte band en extra reisetui.
Verzendkosten of afgehaald in regio: vraagprijs is inclusief standaard verzending binnen Nederland
Conditie (krassen, werking etc): ZGAN
Soort uurwerk en kaliber: PT5000 (28.800 bph, hacking en handwinding)
Vraagprijs: € 157,50 inclusief aangetekende verzending binnen Nederland. Eventuele inruil van een dress/sportwatch met zwarte wijzerplaat is een mogelijkheid. Een fatsoenlijk bod uitbrengen mag natuurlijk altijd ![]()
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object, let niet op de stofjes aub. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Lume!
Nog wat shots van de afgelopen dagen
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.