Te koop/te ruil Seiko Brightz SDGM003 ‘Grand Cocktail’ (€ 750,- all-in)

Hallo allemaal,

Tja, wat moet ik hier nog over zeggen. Het is geen Grand Seiko maar de afwerking is echt top!

Deze wordt niet heel veel aangeboden en ik snap waarom dus er bestaat een kans dat ik hem toch weer uit de verkoop haal……

Erg mooie zwart/bruine wijzerplaat, mooie kast, saffierglas, uitstekende band en sluiting, het hele plaatje klopt gewoon. Er zit nog garantie op tot 31 juli 2025, verstrekt door de verkopende partij.

Merk en model: Seiko Brightz SDGM003
Info: 40.5mm in diameter, 20mm lugbreedte, 11mm hoog, lug2lug van ruim 48mm en 100m WR.
Leeftijd: 17 dec 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1 mei 2025
Factuur en/of certificaat: Alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, extra links, tags, boekjes en als extra een echte donkerbruine krokodillenleren band.
Verzendkosten of afgehaald: Allebei mogelijk, standaard verzending PostNL binnen Nederland inbegrepen in vraagprijs
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat, loopt erg goed.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch Seiko 6R15 uurwerk met hacking en handwinding
Vraagprijs: € 750,00. Ruilen kun je altijd proberen alhoewel ik nu wel erg kieskeurig ben :wink:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

20 likes