Hallo allemaal,
door het inkomende geweld van Speedtimers, Astrons en Marinemasters komt deze Presage eigenlijk niet meer toe aan zijn draagtijd terwijl die dat zeker wel verdient. Een erg mooi en prettig dragende Presage met powerreserve op de wijzerplaat alsmede de datumaanduiding. Daarnaast een gesigneerde kroon en doorzichtige caseback.
Midden op het glas zit een kras (zie foto’s) maar doordat die in het drukke deel van de wijzerplaat zit is deze kras bij normaal gebruik niet eens zichtbaar. Ik heb geen idee wat een vervangend glaasje kost, maar daar heb ik in mijn vraagprijs rekening mee gehouden.
Merk en model: Seiko Presage SSA347j1
Afmetingen: 40,5mm in diameter, 47mm lug to lug, 14mm dikte, 50m wr, 20mm lugs.
Leeftijd:
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2026
Factuur en/of certificaat: alleen boekjes en garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Vraagprijs is inclusief standaard verzending PostNL binnen Nederland. Eventuele persoonlijke overdracht in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): In uitstekende staat met uitzondering van het glas
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 4R57 automatisch uurwerk, hacking & handwinding, ruim 40 uur power reserve
Vraagprijs: € 230,00 inclusief standaard verzending PostNL binnen Nederland. Een redelijk bod uitbrengen mag altijd. De huidige nieuwprijs bedraagt € 550,00.
Inruil kan altijd, cash up of cash down. Laat maar weten wat je in gedachte hebt.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Alvast bedankt!