Te koop: Timex S1 38 door Giorgio Galli , €346,50

Er zijn maar weinig horloges die nog echt mijn aandacht trekken, maar vanaf het begin in 2019, toen dit ontwerp van Giorgio Galli door Timex in de collectie werd opgenomen, was ik geïnteresseerd. De dial, de band, de kast en in het bijzonder de lugs en de manier waarop deze met de kast zijn verbonden maken dit toch wel tot een speciaal horloge.

Alleen had het 1e model een diameter van 40mm en dat is wat mij betreft net te groot. Maar toen vorig jaar de versie in 38mm kwam en begin dit jaar een versie in zwart met een goed(kleurige) kast begon het te kriebelen en met de ‘Black Friday’ korting was het besluit snel genomen.

Deze week binnengekomen, maar al heel snel duidelijk dat de ‘klik’ er niet was, jammer, maar daarom te koop, deze gloednieuwe Timex S1 38.
Als het jouw stijl is, is dit het ‘kerst-horloge’ bij uitstek. En om het nog wat mooier te maken, het is nr 366 van een gelimiteerde uitvave van 500 stuks.

Voor de duidelijkheid: alleen verkoop, niet geïnteresseerd in ruil.

Het heeft mijn sterke voorkeur om de verkoop in een persoonlijke ontmoeting te doen. Zie het horloge en zie de koper/verkoper: geen verrassing, teleurstelling of gezeur achteraf.

Het verplichte (!) rijtje:

Alleen te koop
Merk en model: Timex S1 38
Diameter: 38mm
Leeftijd: November 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 27 november 2024
Factuur en/of certificaat: Helemaal compleet, incl de stickers
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur face-to-face overdracht in de omgeving Amsterdam-Almere, verzekerd verzenden alleen op risico en kosten van de koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuw, alleen een uurtje omgehad voor de 1e kennismaking
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9039 automaat
Vraagprijs: €346,50, het bedrag dat ik er voor heb betaald.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Ben ik de enige die dit een speciaal horloge vind? Of is de prijs te hoog?
Daarom nog een keer onder de aandacht, maar dan met de optie: doe een goed bod, misschien komen we er snel uit.
Maar let op, er is nog tijd tot komende woensdag, 18 december, daarna ben ik voor langere tijd niet beschikbaar.

2 likes