Te koop: Tissot PRX Powermatic 80 40mm Ice Blue

Te koop, niet te ruil:

Merk en model: Tissot PRX Powermatic 80
Diameter: 40mm
Leeftijd: 29 november 2024, dus nog geen jaar oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 29 november 2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja helemaal compleet, inclusief extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor persoonlijke overdracht in regio Den Haag. Verzenden kan, voor rekening en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Kast en glas als nieuw, op een paar schakels kleine haarlijntjes, zie foto
Soort uurwerk en kaliber: Powermatic 80
Vraagprijs: EUR 575 vast

Reden van verkoop: vorige week via dit horlogeforum een blauwe Rolex gekocht. Ik heb de Tissot nauwelijks gedragen, dus de kans dat ik dit met de concurrentie van de Rolex nog ga doen is zeer klein, en dat is zonde.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes

Dit prachtige automatische horloge heeft een mooie frisse wijzerplaat en een heerlijk zittende metalen band.
Ik heb het bij juwelier Bouman gekocht. Na de standaard 2 jaar garantie geeft Bouman nog eens 3 jaar extra garantie. Oftewel garantie tot eind november 2029.
Nieuwprijs EUR 775. Dit exemplaar kost EUR 575.

3 likes