Hallo allemaal,
tja, eigenlijk het enige horloge wat een mens nodig heeft. Titanium, Solar Power, Multiband6, World Timer, Stopwatch, Alarm, LED light, digitaal en analoog display en…saffierglas met AR coating. Huidige nieuwprijs rond € 220,00. Oh en de secondewijzer tikt mooi op de indices!
Merk en model: Casio Lineage LCW-M170TD-1AER Titanium
Informatie: 39,5mm diameter, ruim 9mm dik, 20mm lugs, 50m WR en 80 gram op de titanium band, super comfortabel!
Leeftijd: Mid 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mid 2023
Factuur en/of certificaat: alle papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set inclusief extra zwart rubberen band (draagt ook heerlijk)
Verzendkosten of afgehaald in regio: Vraagprijs is inclusief standaard verzending PostNL binnen Nederland
Conditie (krassen, werking etc): gebruikte maar goede staat, titanium krast nu eenmaal een stuk sneller…
Soort uurwerk en kaliber: Casio Module 5161
Vraagprijs: € 125,00 inclusief standaard verzending PostNL binnen Nederland
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.