Ik heb de laatste tijd veel exemplaren verkocht en dat gaf me veel rust in het hoofd. De hobby is op een laag pitje komen te staan. Dit is wel mijn topstuk en ook deze mag weg. Gekocht bij Jaap (SuperC) op ten2two.nl.
Horloge is in goede staat. Ik rouleerde heel veel in mijn collectie dus hij is niet dagelijks 24/7 gedragen. De foto’s spreken voor zich. Ook zit er een halve schakel die gekocht is bij Uncle straps bij zodat je de perfecte fit kunt maken. Ook zit er een hoogwaardige FKM rubberen band bij die mooi aansluit op de kast.
Te koop:
Merk en model: Tudor
Diameter: 39mm
Leeftijd: ruim 4 jaar. Garantie kaart is van 5-12-2021. Nog garantie tot 5-12-2026 dus.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: Complete set met geregistreerde garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Wordt verzekerd verzonden of kan worden afgehaald in Amsterdam zuid na overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat. Horloge is gedragen maar geen butsen of krassen op glas zie foto’s. Krasjes achter op de lugs door bandenwissels maar dat zie je niet wanneer je hem draagt.
Soort uurwerk en kaliber: Tudor MT5402 met 70 uur power reserve
Vraagprijs: 2750 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.