Bij het sluiten van de markt de laatste. Besloten op zoek te gaan naar een Tudor 79360 met witte wijzerplaat om toch op een bescheiden wijze wat kleur aan de collectie toe te voegen. Hiervoor moet mijn prachtige Tudor Black Bay 79350 wel plaats maken, het is niet anders.
De Black Bay verkeert in uitstekende staat, slechts hele lichte gebruikssporen, kijk goed naar de foto’s en vorm uw eigen oordeel, de foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
De Tudor loopt uitstekend (zie foto timegrapher), ik zie geen krasjes op het saffier, kroon werkt prima, laat zich soepel opwinden, datumverzet werkt uitstekend evenals de chrono. reset exact terug naar nul.
Wordt geleverd met buitendoos, binnendoos, papieren en garantiekaart, stalen band is op volle lengte, tevens is er de Tudor nato band bij, in gedragen maar goed staat.
FAQ
- Ik ben niet de eerste eigenaar
- De onderhoudshistorie is mij onbekend
- De waterdichtheid is mij onbekend, mijn horloges komen nooit in de buurt van water.
Het rijtje:
Merk: Tudor
Model: Black Bay Chrono 79350
Diameter: 41cm
Leeftijd: 11/2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 02/2025
Conditie (krassen, werking etc): in werkelijk uitstekende staat, loopt ruim binnen COSC. Bij interesse kan ik een aanvullende video sturen.
Soort uurwerk en kaliber: MT5813 in-house in samenwerking met Breitling. (B01)
Inbegrepen: Zie hierboven
Overdracht: In overleg
Vraagprijs: Gezien de staat een zeer vriendelijke €2975,-
Qua ruil alleen geïnteresseerd in de in eerste aline beschreven Tudor 79360 full set met witte wijzerplaat. Bijbetaling van mijn kant is evident, de hoogte daarvan kunnen we bespreken.
Geen inruil.
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na de verkoop wordt de advertentie gearchiveerd.