Te koop: Tudor Ranger 36 mm (Dune White) – Full Set – 02/2026

Te koop aangeboden: een zeer nette Tudor Ranger 36 mm met de dunne witte (“white”) wijzerplaat. Het horloge verkeert in mooie staat en wordt geleverd als volledige set .

Ik heb het horloge zelf nog niet lang in bezit. Ondanks dat ik er erg enthousiast over ben en het met veel plezier draag, heb ik besloten het te verkopen om wat budget vrij te maken voor een andere hobby.

Heb je vragen of wil je meer foto’s ontvangen? Stuur gerust een privébericht.

Specificaties

• Merk en model: Tudor Ranger
  • Diameter: 36 mm
  • Bouwjaar / aankoopdatum: 02-2026
  • In mijn bezit sinds: 06-2026
  • Factuur/certificaat: Ja, volledig aanwezig (full set)
  • Originele doos en accessoires: Originele binnen- en buitendoos, papieren en een extra schakel
  • Afhalen/verzenden: Bij voorkeur afhalen in de regio Doetinchem. Verzenden is bespreekbaar in overleg en op kosten en risico van de koper.
  • Conditie: Zeer nette staat met slechts lichte, normale gebruikerssporen. Technisch volledig in orde.
  • Uurwerk: Automatisch
  • Vraagprijs: € 3.100

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan het bedrag dat ik zelf voor het horloge heb betaald of waarvoor ik het heb ingeruild, aangezien ik het horloge minder dan zes maanden in bezit heb.

Hieronder volgen recente foto’s van het daadwerkelijk aangeboden horloge. Bij interesse kun je via mijn gebruikersnaam linksboven een privébericht sturen. Reageren onder de advertentie is niet toegestaan (evenmin als het wijzigen van de titel of advertentietekst, behalve om de dag).

Na verkoop zal de advertentie worden gearchiveerd.

4 likes