Te koop: Vintage Omega Automatisch – 33 mm – 80 Micron Verguld – Caliber 342
Merk en model: Vintage omega automaat (*Er zijn een aantal typenummers in het Omega Archief beschikbaar die lijken op dit model, maar i.v.m. forumregels benoem ik die niet in de advertentie.)
Diameter: Ongeveer 33 mm
Leeftijd: Geschat tussen 1940 en 1960
Papieren, doos en eventuele accessoires: Geen originele papieren of doos aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Beide
Conditie (krassen, werking etc): Werkt; krasje op de wijzerplaat (zie foto’s)
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch “Hammer” uurwerk, Caliber 342
Vraagprijs: 750
Omschrijving:
Prachtige Omega met een automatisch “Hammer” uurwerk (Caliber 342). De kast is verguld met 80 micron goud, en de vergulding is nog netjes intact. Hoewel er een klein krasje op de wijzerplaat zit, functioneert het horloge.
De geschatte leeftijd van dit klassieke horloge ligt tussen 1940 en 1960. De onderhoudshistorie is onbekend, maar dit exemplaar is een mooie toevoeging aan iedere verzameling.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).