Ben jij op zoek naar de ultieme, Franse ‘tool watch’ met een rijke historie en serieuze reiskwaliteiten? Grijp dan nu je kans. Ik bied mijn YEMA Superman Worldtime GMT Steel aan. Het horloge verkeert in near mint staat (zo goed als nieuw) en is klaar voor een volgend avontuur.
De Superman is al sinds de jaren 60 het vlaggenschip van YEMA. Deze specifieke GMT-uitvoering combineert de iconische looks van de klassieke duiker met de functionaliteit om drie verschillende tijdzones tegelijk af te lezen. Perfect voor de globetrotter én de horlologeliefhebber die houdt van een uniek design.
Waarom dit horloge jouw volgende aanwinst is:
- In-house uurwerk: Uitgerust met het YEMA3000 automatische GMT-uurwerk. Loopt uiterst nauwkeurig en heeft een fijne gangreserve.
- De iconische Bezel-Lock: De herkenbare klem bij de kroon die ervoor zorgt dat de GMT-bezel geen millimeter verschuift tijdens het dragen.
- Mint Conditie: Het horloge is met extreme zorg gedragen (slechts enkele keren) en vertoont nagenoeg geen gebruikssporen. Geen diepe krassen, geen deuken. Het saffierglas is volledig krasvrij.
- Stalen Bracelet: Wordt geleverd op de originele, comfortabele stalen YEMA-band die de vintage-geïnspireerde look helemaal compleet maakt.
Belangrijkste Specificaties:
- Merk & Model: YEMA Superman Worldtime GMT Steel
- Uurwerk: In-house YEMA3000 Automatisch (GMT)
- Glas: High-grade krasbestendig saffierglas
- Waterdichtheid: 300 meter (30 ATM)
- Functies: Datum, Tijd, 3 Tijdzones (GMT)
Heb je vragen of wil je meer detailfoto’s ontvangen? Stuur gerust een berichtje! Op onzinbiedingen wordt helaas niet gereageerd.
Merk en model: YEMA Superman Worldtime GMT Steel
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2025
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart en handleiding
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele YEMA lederen reisetui / box en extra zwarte leren band
Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen heeft de voorkeur (regio Eindhoven), zodat je het horloge onder het genot van een kop koffie in alle rust in het echt kunt bewonderen. Verzekerd verzenden is uiteraard ook mogelijk op kosten en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Near mint / Zo goed als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: In-house YEMA3000 Automatisch (GMT)
Vraagprijs: 650,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.