Te koop: Zelos Blacktip Desert Sand

Toen ik begon met horloges verzamelen was ik helemaal fan van Zelos. Prima horloges, veel waarde voor het geld. Ik viel destijds voor de dial, lume en sapphire bezel. Horloge krijgt helaas geen draagtijd meer.

Merk en model: Zelos Blacktip Desert Sand
Diameter: 41
Leeftijd: januari 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2024
Papieren, doos en eventuele accessoires: Compleet, opbergkistje met horlogemap en links.
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is heel gaaf, de clasp en band heeft meerdere haarlijntjes met enkele krassen
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9015
Vraagprijs: 350

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes

Een up-je voor deze stoere horloge.
Tevens een prijsdaling, ik kwam er te laat achter dat ik de verkeerde prijs heb gevraagd. Ik verkoop hem voor 280

1 like