Te laat voor het koopje van het jaar :(

http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?t=167905, omgerekend is dat Eur 780,- tegen de koers van vandaag…

Eric

Zonder de link te openen zeg ik een seamaster chrono :slight_smile:

Ik had de kans vandaag, maar geen fondsen helaas

Bij mij was het net andersom, wel fondsen maar niet de kans…

Ach, we wachten gewoon weer af!

Eric

Staat ook nog een leuke Speedmaster op TZ.UK, een zilverkleurige.

Ik zag hem. Ik heb die zelf ook, alleen een stuk meer betaald. :stuck_out_tongue:

Die prijs krijg je nooit meer voor dat horloge.

Pond staat op 1,12. Komt dus neer op 841 euro. Nog steeds niet heel duur

Veel klok voor dat geld!

Leuke prijs aar heeft ook wel wat aandachtspuntjes , maar goed veel horloge voor weinig geld.

Gewoon geduld hebben,zulke offers komen vast nog vaker voor.

gekkehuus Schreef:

Leuke prijs aar heeft ook wel wat aandachtspuntjes
, maar goed veel horloge voor weinig geld.

Gewoon geduld hebben,zulke offers komen vast nog
vaker voor.

Klopt. Al is TZ-UK zo druk bezocht dat deze koopjes zeker binnen enkele minuten weg zijn. Heb wel eens meegemaakt met een Sinn, was echt voordelig en ik was er ook heel snel bij (binnen een paar minuten). Er waren er toen al meerdere die me voor waren. Ik stond paf!

hahha is het zo erg ja? ik ben geheel niet bekend met deze site maar moet ik miss toch eens ene keer gaan bekijken.

is dat ook gewoon voor buitenlanders of uk only?

Het is een internationale site, ik heb er wel eens wat gekocht. Maar het si wel een Engelse site.

Eric

Ik vind de Chrono niet zo mooi helaas. Heb veel meer met de simpele bond watch.
Wel een fantastisch koopje, maar ik gok dat hij binnen een paar minuten weg was.

Ik zag hem wel op tijd, maar ik moet zeggen dat ik deze chrono versie absoluut niet mooi vind. Volgens mij zit het hem vooral in de subdials die wat mij betreft veel te klein zijn voor het horloge. Daarnaast vind ik deze seamaster serie sowieso al niet echt geweldig.