Te laat voor 'woensdag'

Helemaal top, en zeker voor die prijs… Zelf ook wel eens een afspraak met iemand gemaakt op het vliegveld in London om een horloge op te halen. Helaas liet deze kerel niets meer van zich horen.

En dan sta je daar… :smiley:

Deze Breitling QP in wit goud wordt op 7 december geveild in New York bij Antiquorum , limited edition 25 stuks geschatte opbrengst $ 20.000,-

slik

eermmm… dan heb ik toch een goeikoop gedaan … ik wist wat ik kocht , aangezien er een taxatie rapport bijzit ‘vervangings waarde voor verzekering’ maar dat ze voor zoveel geld ook verkocht worden ?

(p.s. het is degene die 3 velden onderstaat , maar dan uit 1997 en #09 van 50)

Sorry, je hebt gelijk, om de 4 jaar bijstellen, met schrikkeljaar.
De volgorde van instellen moet juist gebeuren, bij het veranderen van de dag verspringt ook de datum (bij het instellen met de drukkers).
In de plaats van een maanschijf is hier een weekteller.
Is niet mijn horloge, heb deze in herstelling.

Dracha, Ik vond het al zo vreemd dat je zei dat je er de prijs voor een gewone Navitimer nieuwprijs plm 4000,- ? voor had betaald.

In dat Breitling boek van Benno Richter staat er één op pagina 138 uit 1993 ook voor $ 20.000,- tax.waarde.
als je er ooit vanaf wil lijkt Antiquorum me een goed adres.

Groet, André

andre Schreef:

In dat Breitling boek van Benno Richter staat er
één op pagina 138 uit 1993 ook voor $ 20.000,-
tax.waarde.
als je er ooit vanaf wil lijkt Antiquorum me een
goed adres.

Groet, André

Hoi Andre,

Ik zal Antiquorum in mijn achterhoofd houden, in ieder geval
bedankt voor de tip Ik heb al ever rondgekeken en ze hebben
er inderdaad zeer mooie zeldzame ‘klokjes’.

Wat de prijs betreft , ik heb ongeveer een kwart van de taxatie
waarde van Richter betaald , maar heb dan ook een Heritage en
een Scott Carpenter moeten verkopen om geld bij elkaar te krijgen

Ik denk dat ik deze 1461 toch wel hou , het zal in ieder geval een
waarde vaste investering zijn

Dracha, een waardevaste investering met turbo rendement, zou aardig zijn om ''m direct voor de volgende veiling in te brengen bij Antiquorum,
kun je die Heritage en die Scott Carpenter weer terug kopen en op zoek gaan naar nog zo’n QP .

Groet André