Te mooi om waar te zijn?

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/320686881-t-touch-expert-titanium-tissot.html%3Freturn%3DeJw1jusKgzAMRt9loP%2B8tMJwlTLmmxTtbLG2pYlsbOzdlw4HgZwvOYQowcTbinYAwflFnECrNJnBIEbRNGuI2tebSitGpxRC7V0DVic1a19RoQLQvjEhubBoqIxOFCfWd6w2uLnr00lWziAxFN2t6Ma4U28JHCNgPT9n5j%2FuaDTO9hDjX0SCl6U4wn2GbOY1Huste37fdLITxfVBES1AIGEMkK%2Fx0i70RYy7bEsEyU7D5wuFuExf%26fta%3DeNo1kEuOwyAQRO%2FCImsabGM38hXmChHmk0HjxCjgJJoodx8%2BnhVPVTTVlEKB74gjkv2%2Bnh9qjURGBMqRvNYZTibOaUMZdqRyBYSRDXJl%2BeQgjc9GKEbCXx9kdCaPypCydA1426%2F27rX8eWLyMW5JbtEjO%2FlLfjeEfaanFGcoeR2SoC6WSJ%2FnI%2BZwb%2BoijGVeRA9qoi%2Fg4HqnxwaWdQ0WBg1GbRsILipQbnQDNhwKbWCdBVVBK3YANX2F3pmmdMCywiwdlokVxfSO2wbKlXQ6goChKt2xhgGhebEGYaeatSy20%2FUyo6IBDNMBHZhaeP5m2oIy8bza2yV9%2F1cxIbmq17m0kwsxKEopSNSTyK8DH0QqpPj%2BfP4AQjWGmg%3D%3D%26fta_ind%3D19%26fs%3D1

Wat denken jullie…?

Eric

Mijn vader leerde mij:

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat ook…

Veel wijsheid

is volgens mij geen ttouch expert…maar een ‘gewone’ ttouch(prijs is wel laag…)

Juist vanwege de lage prijs en “slechts 1x gedragen”, heb ik vraagtekens. Is er iemand die het verschil ziet tussen namaak en echt :S

Zoals aangegeven is het inderdaad geen expert. Vind hem ook wel enorm glimmen voor titanium, zelfs al zou hij gepolijst zijn maargoed wie weet kan dit, ik heb het alleen nog nooit gezien. Kan er verder weinig bijzonders aan ontdekken. Prijs is niet hoog maar dat hoeft hij nieuw uit het buitenland ook niet geweest te zijn, zeker niet dit type met rubberband. Kan er altijd even mee langs de ad lopen dan weet je het zeker.

Succes!

kan me bijna niet voorstellen dat er van dit model ook neppers op de markt zijn.
Ziet er in mijn ogen redelijk 'echt" uit maar…altijd oppassen!!!
Succes(tu)

Gr dennis

Volgens mij heb ik in een post wel eens gelezen dat er weldegelijk imitaties bestaan, die zien er alleen zo fake uit dat je dat direct kunt zien. Even googlen op replica T-touch en je weet het. Deze lijkt mij er toch wel erg echt uit zien.

Als je op marktplaats bij horloges heren: tissot intypt kom je zozelfde tissot
tegen met een vraagprijs van 350 euro zie link
http://link.marktplaats.nl/320301007
Volgens mij precies dezelfde kleur en doos ect
Vraag anders of die de aankoopbon nog in bezit heeft of ga langs
Groet
AntonSV

Ik ga maandag kijken, volgens de verkoper is alles compleet incl. aankoopbon en afgestempelde garantiekaart. Ik hou jullie op de hoogte!

Eric

Volgens mij ook wel een eerlijke verkoper. Hij heeft net gemaild dat hij even de papieren heeft nagekeken, het is geen Expert-uitvoering, maar een gewone T-Touch. Dat kun je ook zien aan de andere vorm (onderkant) van het display.

Eric

Klinkt goed, succes!

malus65 Schreef:

Volgens mij heb ik in een post wel eens gelezen
dat er weldegelijk imitaties bestaan, die zien er
alleen zo fake uit dat je dat direct kunt zien.

Yep, ben ze ook tegengekomen. Een kenner ziet 't. Of als je ze naast mekaar houdt. Waarbij ze ook meestal ook door de mand mee vallen is het Touchscreen… die is er niet :stuck_out_tongue:

Klinkt iig goed ericpp. Zou een mooie aanwinst zijn!

En zo heb ik weer een lesje geleerd. Met de verkoper overeengekomen dat ik vanavond de Tissot zou komen ophalen voor zijn vraagprijs, krijg ik net een sms’je dat iemand meer heeft geboden en dat hij nu van mij verwacht dat ik meer ga bieden dan we overeengekomen waren. Ik heb hem verteld dat ie de Tissot daar mag steken waar de zon nooit schijnt… Ik hou het voortaan maar op dit en soortgelijke fora, waar in ieder geval serieuze kopers en verkopers zitten!

Eric

als we nu eens allemaal gaan bieden zonder verder te reageren? Dat zal de verkoper een lesje leren :wink:

Wilde ik net doen :D, maar “de advertentie bestaat niet meer”

Bedankt voor jullie morele support…:)-D

Is mij ook wel eens overkomen. Als je iets moois voor weinig wilt hebben dan moet je er meteen heen. Anders is het weg.

Dit soort omgangsvormen zijn echt mateloos irritant.
Je moet er toch niet aan denken dat Marktplaats een representatie van de maatschappij zou zijn…
Oeps, dat is het dus wel…

een geruststellende gedachte : mensen die op die manier zaken doen komen in de “echte zakenwereld” niet heel ver.
Als de verkoper onbetrouwbaar is in zijn afspraken, is hij dat misschien ook geweest in de omschrijving van het horloge. Misschien moet je maar blij zijn dat je niet met zo’n leugenachtig type zaken heb hoeven te doen…

Wat mij betreft is het “een man een man, een woord een woord”.

Volgende keer beter !!

ach, om ff te nuanceren, er zijn ook heel veel integere en prima verkopers op marktplaats hoor…

Absoluut mee eens, ik ben er zelf een van. Maar zoals eerder gezegd: deal is deal!

Volgende keer inderdaad beter!
Eric