Te mooi om waar te zijn?

Als ie echt is, is het een koopje…

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/375772664-omega-seamaster-planet-ocean.html?return=eJwdzE0KgzAQhuG7CLrTmARKiEixNwk6NaH5IxOhtPTuHYVZPO%2B3GKO5%2Fjo9Tqi5UrpBMGW1k601a8ZeKUMcgimvmr0xFYfoGTooZoPY01WDCJHZVHzaAXsLhXLlSvLB1uDvbz%2FzbsO5plYuvJUPz08ocTstLstrr%2BSPy0R8bkhByuc4EgLtSzwCFLdSJnTUonM7fc%2F5mMcuz6KZfn97ZUCn&fta=eNotkEuOwyAQRO%2FCImv%2BmEa%2BwlwhwnwylpwJCk7Gmih3nyaw4nV1NQ3lwcCrwgTkcd%2FOT79V4ioYrI9tZqdY5%2F0GzG0M2MS12zieAusd%2Ftbiao4VXNmBumuBn8c13dfgbnUFflovOF%2FKY6anMvN2qwRS%2FCURh20sBZA1ftbxyQBhWuYwieVgylidVTqYVhPznh6Mc9yuOLZUWKLUzUNjFvbjoVl5VKyV1qJHa5VZUxBSWLqSlB6KZHqAXTpwmYYS6ADTIYZhjoF2T7S5T0WVpw5SxA5cKgTBIjXyo%2BB3%2BnhQKg%2BgDahIfLwwCN4vDFwOoKlvX5KxHRbmW04MI9tvxcd63tLPZf9uUU7YsECu%2Fji3dDHQCMLoFisQ%2F0vc18AncR4ovN7vfy3gjw4%3D&fta_ind=20&fs=1#photo&thumb_click=1

Een Engelse advertentie op een Nederlandse verkoopsite. En ook nog van iemand die net één dag geregistreerd is. Doet mij niet veel vertrouwen geven in de echtheid van dit product. Als je het horloge ooit gaat krijgen zelfs…

Helemaal gelijk! Maar er is altijd wel iemand die hebberig wordt…

Helemaal mee eens…

ik geloof er ook niet in

Ik heb zojuist even een mail gestuurd met de vraag of het horloge ook opgehaald kan worden, ben benieuwd (:smiley:

EricPP Schreef:

Ik heb zojuist even een mail gestuurd met de vraag
of het horloge ook opgehaald kan worden, ben
benieuwd (:smiley:

Let op dat je de originele doos er bij krijgt anders moet je het niet doen :smiley:

:~ Had ik inderdaad nog tegoed…(tu)

Dat geloof je toch niet… Nieuwe aanbieder en geen Nederlands.

En al is het horloge op de foto’s echt wil dat nog niet zeggen dat je die ook krijgt.

Vast wel, maar dan moet je wellicht naar Nigeria afreizen :stuck_out_tongue:

Stond vandaag op Ebay ook een zeer mooie TagHeuer. Stond nota bene bij dat het om een namaak ging. Gaan er mensen nog steeds 400 euro bieden. Vraagprijs was overigens 650 euro!

EricPP Schreef:

Ik heb zojuist even een mail gestuurd met de vraag
of het horloge ook opgehaald kan worden, ben
benieuwd (:smiley:

exact de zelfde advertentie stond een kleine 2 maanden geleden op marktplaats.

tevens op een engelse verkoopsite en ook nog heel even chrono24.

je zou toch zeggen dat dit horloge voor die prijs als zoete broodjes over de toonbank zouden gaan.

Tsja lijkt me wel erg goedkoop en heeft alle schijn tegen zich maar wie weet als je kan afspreken bij een dealer en hij blijkt echt te zijn dan heb je er idd een superkoopje aan. Kan aan de foto’s niets vreemds ontdekken, dat zegt alleen weinig helaas… Benieuwd naar de reactie op de verstuurde email om hem af te halen.

Over de Omega-dealer waar hij het horloge vandaan heeft valt ook niets te vinden op Google.
Maarja, als ik Thomas B.Gay zou heten, zou ik mijn naam ook snel laten veranderen. :smiley:

(tu)

Groet, Hans Omo !!(:smiley: