Het verplichte (!) rijtje:
Te ruil:
Merk en model: Citizen Tsuyosa NJ0150-81Z
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 5 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 3 mei 2025
Factuur en/of certificaat: niet ingevuld certificaat, tweedehands online aankoop via Chrono24. Aankoopbewijs heb ik er niet bij gekregen maar op het moment van kopen was het horloge twee weken oud
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos met extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden op nader overeen te komen wijze. Ik ben momenteel niet in de gelegenheid om af te spreken voor een ruil.
Conditie (krassen, werking etc): 95%, minimale veegjes op de sluiting en op de kast. Echt nog een net horloge.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 8210
Vraagprijs: €210,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Waarom wil je ruilen?
Ik heb dit horloge gekocht omdat ik dacht dat ik behoefte had aan een zomers kleurtje en omdat ik gecharmeerd ben van de Tsuyosa lijn van Citizen heb ik de knoop doorgehakt. In de praktijk blijkt echter dat geel niet echt mijn kleur is en dat twee Tsuyosa’s genoeg is. Kortom, dit horloge wordt bijna niet gedragen en dat is zonde en daarom bied ik hem bij deze te ruil aan.
Wat zoek je dan, Piet?
In principe zoek ik een horloge met een min of meer gelijke waarde. Ik wil een één op één ruil waarbij we beiden op dezelfde manier versturen.
Ik hou van:
- Duikers
- Sportswatches
- Vintage, 36mm of groter
- Vostok
Het liefst van een bekend merk maar ik laat me ook graag verrassen, ook qua model
Zijn er ook horloges die je niet wil?
Jazeker! Er zijn een aantal dingen die ik niet wil:
- G-Shock is per definitie uitgesloten
- Invicta ook
- Geen Chinese hommages
- Geen MoonSwatch
- Geen horloge waar ik de komende drie jaar mee naar een horlogemaker moet voor onderhoud. Dit horloge is tenslotte ook pas vijf maanden oud.
- Niets kleiner dan 36mm, ik heb dikke poten en grote handen
- Niets groter dan 43mm tenzij je me kunt overtuigen
- Geen gele of oranje wijzerplaat
Dus, heb je een leuk horloge te ruil van ca. €210,- die aan de bovenstaande criteria voldoet of waarvan je denkt dat ik er wel warm voor zou kunnen lopen? Stuur een PB en wie weet komen we tot een leuke ruil.
Heb je nog vragen of wil je extra foto’s? Vraag er gerust om. Ik bijt niet. hard
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.