Te ruil.
Deze knappe Grand Seiko SBGR051 heb ik afgelopen maand mogen overnemen van een gewaardeerd forumlid. Deze heeft hem eerder dit jaar uit Japan gehaald van een goed beoordeelde professionele chrono handelaar.
Het horloge mag weg omdat ik eigenlijk vooral naar mijn GS SBGX en Omega Genève grijp. Toen het horloge in het blauw kwam zag ik dit als een mooie kans om een GS automaat te bezitten voor een nette prijs en heb ik enigszins uit impuls snel de trekker overgehaald.
Er is he-le-maal niks mis met dit prachtige horloge. Het is een mooie complete set met doos en omdoos en japans certificaat.
Ik ben toen de tijd een prijs van €1799 overeengekomen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een ruildeal voor specifieke modellen. Er staan momenteel 11 stuks op chrono, allemaal buiten Europa, en met import kosten deze gemiddeld circa €2250.
Voorbeeld van gewenste ruilen:
- Longines Spirit, 37mm, champagne, op staal.
- Tudor 1926, 36mm, witte plaat, op staal
- Tudor prince, 74000N, op staal.
- King seiko SPB459, groen
- King Seiko SPB461, licht blauw
Andere ruilaanbiedingen mogen:
- Idealiter ruil tegen max €1400 met cash up vanuit de ander.
- 34-37mm
- Nette staat.
Ik ben voor aanbiedingen kritisch, daar waar ik denk dat dit horloge rap weg zal zijn als hij te koop het blauw in gaat.
Merk en model: Grand Seiko SBGR051
Diameter: 37mm
Leeftijd: 2011
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-2026
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, omdoos en handleiding
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk, Afhalen op neutrale locatie, regio Zeewolde. Verzenden alleen aangetekend en verzekerd op risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Nette staat, alleen desk dives op sluiting en onderkant band
(Band op volle lengte mogelijk, nu op circa 16,5cm afgesteld)
Soort uurwerk en kaliber: automaat 9S65A
Vraagprijs: ruil zoals omschreven (waarde €1799)
Fotos zijn in overleg met de vorige eigenaar gerecycled van zijn advertentie.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.