Te ruil: Rolex Seadweller 16600

Eens pootjebaden of er een ruildeal inzit. Ik draag dit horloge niet en zou hem graag ruilen voor iets moderners en minder ‘ongerept’. Het horloge verkeert in nieuwstaat en heb ik NOS gekocht bij Bare Watches voor een luttele 11.25k.

Potentieel geïnteresseerd in:

-GMT Master 116710 LN of BLNR op Oyster

- Submariner 126610 LN(!)

- Seadweller(s)126660, 136660 of 116600

- Blancpain Fifty Fathoms

- Seadweller 116600

- JLC Polaris groen

Bij voorkeur is vergelijkbare staat, full set.

Voor velen is de 16600 Seadweller de ultieme Rolex toolwatch en het komt anno 2025 niet vaak voor dat er haast nieuw exemplaar de revue passeert.**

Merk en model: Rolex Seadweller 16600

Diameter: 40 mm

Leeftijd: circa 2008. M-serial

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April jongstleden

Factuur en/of certificaat: Factuur ter inzage

Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set inclusief toolset, dive-extension en anker. GEEN bezelprotector

Verzendkosten of afgehaald: Afspreken bij van der valk in Hoorn of Akersloot

Conditie (krassen, werking etc): Horloge is helemaal in nieuwstaat op twee krasjes op de zijkant van de clasp na, ter hoogte van de microverstelling. Dit is gebeurd bij het verstellen van de clasp denk ik. De clasp buigt nog stroef en ook aan het uurwerk voel je dat het horloge nog bijna nieuw is.

Soort uurwerk en kaliber: 3135

Vraagprijs: €10.500. Cash up en down bespreekbaar, afhankelijk van de ruiler. Graag concreet maar je mag natuurlijk alles vragen.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

49 likes

Ook interesse in een IWC Ingenieur van de huidige lijn of een OP met kleurtje.

Is ook te koop voor een goede prijs.

Fijn weekend.