Hallo HF,
Degenen die mij een beetje kennen hadden het al zien aankomen en voorspeld…onrust in mijn horlogehoofd! 4 NA’s, eentje na 1 dag al meteen omgeruild, anders in de verkoop en snel verkocht (wordt eind van de week opgehaald). En dan deze geweldenaar…de ML Pontos S Diver. En dan de originele uitvoering, dus 43mm in diameter, 600m WR, 2 schroefkronen en een HEV! Maar toch weer: te groot en dat is balen!
In eerste instantie op zoek naar een kwalitatieve grab & go, dus iets van een Astron (niet te druk en 39 of 40mm), een Citizen Chronomaster? Verras mij maar, daar hou ik wel van
Cash up of down, beide mogelijk. Laat maar weten wat je in gedachte hebt!
Oh ja, geen liefhebber van vintage….nog niet tenminste ![]()
Merk en model: Maurice Lacroix Pontos S Diver
Diameter: 43mm
Leeftijd: 30 november 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5 mei 2026
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, omdoos en boekjes. De Pontos komt op de geweldige originele rubber met textiel band met ML gesp.
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor persoonlijke overdracht, verzenden kan uiteraard ook tegen verzendkosten, risico voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): in zeer goede conditie
Soort uurwerk en kaliber: ML115 automatisch uurwerk, loopt + 4 sec per dag, ‘s nachts kroon omhoog, 42 uur powerreserve
Vraagprijs: € 900,00. Ik zet mijn ruilwaarde op een vergelijkbaar bedrag.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
En die lume……![]()
Nog wat wristshots van de afgelopen dagen
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.