Te traditioneel?

Bwagh… :confounded:

Daar is laatst een onderzoekje naar geweest en wat blijkt: het zijn met name slimme mensen die de Multipla wel een mooie auto vonden :wink:

Ik vond het trouwens ook een vreselijke auto hoor. Maar even een nuancering voor wat betreft de getoonde horloges. Ik vind bepaalde exemplaren echt schitterend, TOTDAT je ze om de pols doet.

Volgens mij heeft het mooi vinden van een Multipla niets met slimheid te maken. Ik denk eerder dat sommige laagopgeleiden hun mening niet onder stoelen of banken steken. Generaliserend kun je dan zeggen dat alle laagopgeleiden de Multipla lelijk vinden.

On topic - de tweede klok vind ik wel lekker old skool futuristisch. Maar voor dat geld zou ik zelf ook een iets meer ‘ouderwetse’ klok uitzoeken.

1 like

Ik dacht al, wat een domme boeren allemaal in het topic ‘Blij dat ik rij’. Geen Multipla te bekennen :grimacing:

Inclusief ondergetekende :innocent:

Grappig artikel. Wist trouwens niet dat er überhaubt mensen waren die een Multipla mooi vinden. Ken in ieder geval geen oud-studiegenoten die er een rijden of reden. Nou ja, het staat in de krant, dus dan zal 't wel waar zijn… :wink: Misschien toch nog eens goed naar kijken. Hmmmm… Praktisch, o.k… Maar mooi? Nou ja, je ziet soms ook ontzettend lelijke kerels met een mooie vrouw… Dus niets is onmogelijk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: Heb het afgelopen half uur zitten staren naar een foto van een Multipla. Maar nee, ik vind 'm nog steeds niet mooi… :grinning:
En ook even een paar toevallig passerende andere hoger opgeleiden gevraagd. Maar ben er nog geen tegengekomen die 'm mooi vindt. Ik ken eigenlijk maar één persoon die er ooit één reed en die is niet hoger opgeleid. Weet nog goed dat we 'm er altijd mee plaagden. Eigenlijk een beetje te makkelijk. :wink:

1 like

Wellicht bestemd voor deze clientèle (ik denk dan vooral aan het eerste model)?

Ze zouden in een machinekamer niet opvallen.

2e mooist. Erg gaaf. 3e zou ik ook willen.

Zoals ik ooit bij een seminar hoorde, als iedereen iets stom vind dan staan er vanzelf mensen op die het het dan juist cool vinden, en die kopen dan een Multipla. Ik geloof dat je pas na wat research een product kunt waarderen voor wat het is, en ja hoger opgeleiden doen dat in de regel meer dan lageropgeleiden. Een Multipla schijnt bijvoorbeeld een enorm praktische auto te zijn, eentje waar je door de extra stoel voorin comfortabel met zes mensen in kunt rijden, op twee zitrijen. En laten we wel zijn, de looks veranderen weinig aan de effectiviteit als vervoersmiddel, hoe lelijk ook.

Een technisch hoogstandje in een oerlelijk jasje !!
Maar goed. … zo zijn er meer…
Er zijn ook onconventionele klokjes die ik daarentegen wel mooi vindt …bijv…

Ik vond een oude seadweller 10 jaar geleden waarschijnlijk ook vergane glorie. 1, 2 rode regels tekst op de plaat zou mij ook niets doen. Totdat je kennis en (daarmee/daardoor?) liefde opbouwt. Nu kan ik uren staren naar mooi verkleurde lume dots. Ik zeg niet dat dit ook met een multipla kan, maar je leert wel dingen waarderen. Met de nadruk op leren.

Als er objectieve smaak zou bestaan, zou whiskey ook niet te hakken zijn. Vermoed ik. Proost!

1 like

Verschrikkelijk gedrocht, kom op, met zo een puber ding wil je toch niet gezien worden.