(te)veel horloges?

Bedankt voor de uitleg en de links.

In een snelle blik zag het er goed uit, dit helpt mij zeker bij mijn zoektocht.
Ik zal straks als ik thuis ben eens op mijn gemak kijken.

Iets van 15 horloges waarvan ik er een stuk of vijf geregeld draag.

De andere 10 zijn veelal oude Russische horloges die ik gekocht heb om de historie.
Het merendeel loopt goed en draag ik soms, de rest… ja vul maar in:D

Heb het horloge thuis bekeken en het ziet er echt heel mooi uit.
De prijs is ook niks, 61 euro.

Ik heb thuis nog een bruine 22mm pilot band liggen van een kapot Oozoo horloge.
Ik denk dat dat er heel mooi op zal staan.

Ik heb ook nog deze mooie Herc gezien. Maar 63 USD!!

Wat denken jullie? binnen een maand kapot?

Ik heb je net een PB gestuurd, met veel foto’s om je lekker te maken :smiley:

Groeten,

Martin

Ook ik heb meerdere horloges in verschillende prijsklassen in mijn bezit (gehad).
Mijn ervaring is dat de duurdere typen over het algemaan blijvertjes zijn, terwijl de goedkopere horloges op den duur toch weer het veld moeten ruimen. Voor mij geldt dus dat ik sneller hierop uitgekeken raak.

Uitzonderingen zijn er uiteraard altijd. Zo heb ik in het verleden mijn Omega Seamaster Planet Ocean (schitterende klok overigens) na ruim een week weer verkocht. Droeg totaal niet comfortabel (te groot waarschijnlijk voor mijn gemiddelde pols).

Andersom denk ik dat mijn gemodde SKX007 voorzien Watchadoo band niet snel in de vendue zal gaan.

Tevens heeft zich bij mij in de afgelopen jaren een duidelijke voorkeur ontwikkeld voor duikhorloges. Uiteraard kom ik genoeg andere mooie horloges tegen en soms koop ik er ook één. Maar de ervaring leert dat al mijn niet-duikers uiteindelijk weer van eigenaar wisselen.

Gr,

Ron.

Ik ben een Breitling liefhebber in hart en nieren, maar ik kan ook enkele andere merken waarderen. Onder andere door de MartinB en Guysie ( zit veel op WUS), heb ik “Parnis” leren kennen.

Deze is écht héél mooi - ik heb er wel een ander bandje aangezet ( hou absoluut niet van zwart ) - en geloof het of niet: hij heeft een afwijking van slechts 10 seconden op 1 week !!!

Zo - recht uit de bubbel-enveloppe van Hong-Kong !

Niets aan bijgeregeld !!!

Da’s toch ruim binnen de COSC-specificaties ! :wink:

En hij is nog eens bloedmooi ook - wat wil je nog meer voor < dan 100 euri :smiley: