Te voorzichtig

Vrijwel iedere verzekering biedt alleen dekking voor onvoorziene omstandigheden. Dat is het hele doel van een verzekering. Of dit als gedekt onvoorziene omstandigheid wordt gezien, betwijfel ik.

Wat is dat? Ik heb ook ooit eens mijn Glycine AirMan laten vallen, met sindsdien een vergelijkbare beschadiging. Maar er is dus hoop?

Auw. Ik voel de pijn hier. De Aqua Terra, een van mijn favo Omega’s…
Ga je het laten herstellen als het kan?

U bent een reus?

8 likes

Sangre dineert nu eenmaal graag op niveau :joy:

3 likes

Sorry, ik bedoelde een paar meter hoge falafel.

4 likes

Ah dat klinkt logischer ja

1 like

Weet je dat zeker ? In het verleden zijn hier nog wel eens zeer negatieve ervaringen voorbij gekomen.

Gebeurt geloof ik vaak met een laser, hierbij lassen ze kleine puntjes materiaal terug op plaatsen waar dat verdwenen is. Daarna moet uiteraard de kast weer geslepen worden. Zie dit voorbeeld (van internet geplukt)

3 likes

Voorlopig draag ik de schade manmoedig, wellicht ga ik de beschadiging nog wel zien als een kenmerk van mijn onhandigheid.:pensive:

1 like

Mooi hoe men in Japan naar beschadigde spullen kijkt.

2 likes

Op basis van je bericht (waarvoor dank :slight_smile: ) heb ik nogmaals eens in de zoekfunctie gezocht naar de reviews over dik wakker … en daarbij kwam ik met name 1 forum gebruiker tegen die overwegend negatief was mbt dik wakker, alleen zijn al die berichten verwijderd vanwege teveel meldingen bij de mods. Misschien deze eens een pb sturen :slight_smile:

Dat was SuperC volgens mij, helaas niet meer actief hier.

Waarom zou dit niet gedekt zijn? Hij kan er toch niets aan doen? Hij heeft het niet met opzet gedaan.

Het is gedekt als je tenminste een kostbaarhedenverzekering hebt of een buitenshuis dekking op je inboedelverzekering. Op de inboedelverzekering is het alleen gedekt, als je een Allrisk dekking hebt (heeft bijna iedereen tegenwoordig) en het horloge, in huis is gevallen en daar is hier geen sprake van.

Let er wel op, dat de verzekerde som voor horloges voldoende hoog is. Bij de buitenshuis dekking van Nationale-Nederlanden bijvoorbeeld, zijn je spullen buitenshuis gedekt tot € 7.500,-. Sieraden/horloges zijn echter maar gedekt tot € 2.500,-.

Beschouw het als een soort oorlogswonden…
wees er trots op dat het ding ook daadwerkelijk wordt gebruikt ipv zoals zo vaak alleen maar in de kast ligt voor de heb.

alternatief:
Life sucks, get used to it.
© Southpark

1 like

Hub hanneman kan dit volgens mij. Laserwelden en lapideren.

1 like