Te voorzichtig

Afgelopen week even horloge mee om batterij te laten vervangen.
Doe het netjes in een zakje om beschadigen te voorkomen.
Helaas bij het uitstappen van de auto valt het horloge uit het zakje.

Had ik nu meer niet zo voorzichtig geweest was het horloge nooit uit het zakje gevallen.:cry:

2 likes

Aj zonde man, dat doet pijn hĆØ

Waardeloos! ik leef met je mee.:pensive:

Herkenbaar, vaak gaat het juist mis als je extra voorzichtig doet. Echt waardeloos, vooral omdat het nauwelijks te repareren is. Sterkte!

(Of je moet hem laten micro-lassen)

Gefeliciteerd, nu is hij uniek.

4 likes

Ai dat is echt shit :cry: Ik heb het ook een keer gehad met foto’s maken van een (goedkoop) horloge dat ik wilde verkopen. Staat: zo goed als… BAF!! :confused:

Wat ik nog erger vind is dat je horloge, waar je zo zuinig op bent, bij de juwelier vaak ook in een zakje belandt en in een lade wordt geflikkerd met een we bellen wel als ie klaar is…

7 likes

Misschien kan je verzekering iets voor je betekenen? Bij sommige dekkingen zijn ā€œonvoorziene omstandighedenā€ meeverzekerd…

Ik sprak deze week een man die zijn Breitling B-1 van het aanrecht op de tegels liet vallen, kroon afgebroken, displays kapot. Total loss. Dus het kan altijd nog erger…

Herkenbaar! Bij mij gelukkig altijd gebleven bij een enkel ā€œoeps-momentjeā€ā€¦ Balen hoor…!

Houd even in de gaten hoe-die loopt het komende etmaal; als dat afwijkt van wat je gewend bent, zal-ie in elk geval even nagezien/afgeregeld moeten worden.

Balen!

Doet me denken aan iemand die een verhaal poste over een tent haring vast hameren en op zijn Rolex slaan!

1 like

Zonde, maar polijsten met Cape Cod doekjes helpt!

Dit schijnt ook goed te werken: https://www.carclean.nl/product/Mothers_Wax/Mag_Aluminum_Polish_140gr_05100_100201

Zou ik op een geborstelde zijkant zeker niet doen. En dit krijg je sowieso niet weg met een cape cod doekje. Dit moet voorzichtig weg geschuurd worden en vervolgens weer geborsteld. Ben er van overtuigd dat dit practisch onzichtbaar hersteld kan worden.

3 likes

Sorry ik zag niet dat de zijkant geborsteld is, inderdaad je hebt gelijk! ik ben het met je eens dat het goed te herstellen is.

1 like

Fijn is het niet maar ik vind het al bij al nog meevallen

Ja herkenbaar.

Had m’n Rolex submariner een keer netjes op een brillendoekje gelegd zodat de tafel er geen krassen op zou maken.
Vervolgens keer ik me om en direct mept m’n kat het horloge van de paar meter hoge tafel op de grond.

4 likes

KlotešŸ˜•ā€¦sterktešŸ–’

Erg vervelend natuurlijk. Probeer jezelf maar voor te houden dat het allemaal nog veel erger had kunnen zijn.

Laatst ook schade aan mijn breitling gehad, en mij werd via t forum aangeraden om voor de kastschade eens te informeren bij dik wakker … heb een prijsopgave gehad en kan er na 14 aug. terecht. Misschien zou je hem eens kunnen vragen wat herstel gaat kosten (en evt afwachten hoe mijn ervaring is :slight_smile:)

Mijn beste,

Man man man, wat een miserie!!
Probeer desondanks ā€œdankbaar terug te zien en vertrouwend vooruitā€ !!
Er is immers zo veel meer (ook te verliezen) buiten de wereld der horlogerie!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

3 likes