Afgelopen week even horloge mee om batterij te laten vervangen.
Doe het netjes in een zakje om beschadigen te voorkomen.
Helaas bij het uitstappen van de auto valt het horloge uit het zakje.
Ai dat is echt shit Ik heb het ook een keer gehad met fotoās maken van een (goedkoop) horloge dat ik wilde verkopen. Staat: zo goed als⦠BAF!!
Wat ik nog erger vind is dat je horloge, waar je zo zuinig op bent, bij de juwelier vaak ook in een zakje belandt en in een lade wordt geflikkerd met een we bellen wel als ie klaar isā¦
Ik sprak deze week een man die zijn Breitling B-1 van het aanrecht op de tegels liet vallen, kroon afgebroken, displays kapot. Total loss. Dus het kan altijd nog ergerā¦
Herkenbaar! Bij mij gelukkig altijd gebleven bij een enkel āoeps-momentjeā⦠Balen hoorā¦!
Houd even in de gaten hoe-die loopt het komende etmaal; als dat afwijkt van wat je gewend bent, zal-ie in elk geval even nagezien/afgeregeld moeten worden.
Zou ik op een geborstelde zijkant zeker niet doen. En dit krijg je sowieso niet weg met een cape cod doekje. Dit moet voorzichtig weg geschuurd worden en vervolgens weer geborsteld. Ben er van overtuigd dat dit practisch onzichtbaar hersteld kan worden.
Had mān Rolex submariner een keer netjes op een brillendoekje gelegd zodat de tafel er geen krassen op zou maken.
Vervolgens keer ik me om en direct mept mān kat het horloge van de paar meter hoge tafel op de grond.
Laatst ook schade aan mijn breitling gehad, en mij werd via t forum aangeraden om voor de kastschade eens te informeren bij dik wakker ⦠heb een prijsopgave gehad en kan er na 14 aug. terecht. Misschien zou je hem eens kunnen vragen wat herstel gaat kosten (en evt afwachten hoe mijn ervaring is )
Man man man, wat een miserie!!
Probeer desondanks ādankbaar terug te zien en vertrouwend vooruitā !!
Er is immers zo veel meer (ook te verliezen) buiten de wereld der horlogerie!!