Nope…nergens last van
Hoop commentaar maar helemaal top voor deze warme dagen (alhoewel…op kantoor, auto en thuis airco…, dus geen last van de hitte).
Watjes
Ik heb vanmiddag de band van de Tudor een klein tandje ruimer gezet. Toen sprong ik in het zwembad en zat ie weer te ruim…
Groeten
Rutger
Gewoon m’n horloge om! Ik MOET gewoon een horloge om…zou ik dwangneurose hebben?
Hoe doen mensen dat in warme landen dan? Gewoon dragen dus en niet miepen. T’is niet alsof je een muts op hebt alhoewel ze dat in warme landen ook gewoon doen
Ik draag mijn Breitling Seawolf, of CA M1 of CA.
Alle drie degelijke duikers en in Titanium
’s Avonds 5 keer met het handzeeppompje pompen, zachtjes wassen, en met een zuiver doekje afdrogen.
The day after: horloges die niet van nieuw te onderscheiden zijn!!!
Het Titanium heeft opnieuw een lichtzilveren kleur gekregen ipv dof grijs.
Bij dit weer G-shock of Camel superchrono
Van zo’n meneer heb ik hier een keer een foto gepost.
Resultaat, een week geschorst.
Mika
Nato bandje op de SKX. Prima te doen
Draag met dit weer gewoon een horloge wel een op rubber band of op staal.
Leren bandje op sarb033,1 gaatje losser dan normaal.
Ik moest voor mijn werk bij mensen langs met alleen een iPad, dat ding heeft een magneetsluiting. Vlakbij dus op de fiets, op het heetst van de dag. Dan doe ik altijd als ik dat van te voren weet kwarts om vanwege die magneet. Die zat op leder. Rustig gefietst, viel allemaal best mee met de hitte, het was maar 2 uurtjes en toen in de relatieve koelte (24 graden) van mijn woning de dag verder gewerkt.
Maar wel gaan sporten. Binnen zonder airco met een SKX op staal (G shock vergeten). Die mocht lekker mee de douche in.
Te warm voor een horloge ken ik dus niet.
Alleen leer - helemaal geen last
Prima weer voor een klein horloge aan een Perlon band. Luchtig, “traploos” verstelbaar. Wat kan je meer willen?
??! Speciaal uit voorzorg een kwarts om?
Vanwege een magneetsluiting(kje)? op een IPad?
Dat hoesje heeft best sterke magneten. Heb ik weer een reden om een keer dat ding om doen.
Voor mij heeft de temperatuur geen invloed op het dragen van een horloge. Of het nu warm is of koud, hij moet om de pols !!!
Die temperatuur doet een hoop dingen met me, maar zonder horloge voel ik me naakt. Ik heb wel op alles (waar mogelijk) stalen of rubberen banden gezet. Vandaag is Monsterdag.
Ik moet mijn horloge wel om, anders loop ik voor lul met die witte streep om mijn pols