Inderdaad geen horloge. Voor leer is het te zweterig en met deze ellendige temperaturen is mijn pols standaard zo opgezwollen dat vrijwel geen enkele stalen band meer past.
Iedereen heeft natuurlijk gelijk veb het dragen van een horloge maar leer echt niet dus nu maar ff batterijtje in de oude Swatch gezet, haha tien jaar plus, overleeft alles, batterij erin en gaan. Mooie dag voor iedereen!
Zonder horloge voelt raar. Staal (niet te strak) zit prima op warme dagen.
Deze vakantie er achter gekomen dat je, als je gaat snorkelen, een rubber band moet gebruiken.
Op het strand in de brandende zon kan hij een gaatje losser in in het water snel weer wat strakker, anders moet je hem opduiken.
Meer geluk dan wijsheid dat ik er sinds kort één heb.
En nog van titanium ook. Deze blijft. (Denk ik, want de ervaring heeft geleerd dat dingen snel kunnen veranderen.)
In februari was ik op Malta en wat mij opviel - ondanks dat het nog maar 17 graden was - dat iedereen staal droeg. Werkelijk niets anders gezien, en ik let daarop (tot vermaak van mijn reisgenote)
Voor mij is het rubber, NATO en perlon wat de klok slaat.
Gewoon een Tissootje op Hirsch Carbon… Geen probleem. Geen zweetband. Toch 32 graden op ons vakantieadres.
Deze doet het prima in de zon.
Doe hem overigens wel af, als ik naar het strand ga. Wil hem niet blootstellen aan het zoute water.
Ik draag altijd en overal een horloge, dus ook met warm weer.
Vandaag meerdere malen mijn Seiko mm300 af gedaan. Te zwaar en voelt niet lekker.
Leer zou ik op dagen als dit niet dragen. Stalen band een tandje wijder zetten. Maar zou het nog warmer worden dan stop ik even met dragen van horloges.
Gr
Nergens last van
Met heel warm weer of op vakantie in een warm land draag ik altijd mijn Omega Seamaster Pro. De band hiervan heeft een schakel meer dan de Speedmaster Pro. De Speedmaster draag ik dan weer bij wat koeler weer. Leren band (vouwsluiting) alleen in de winter.
Inderdaad gewoon door gaan met dragen, maar dan wel op staal!
[URL=http://s1124.photobucket.com/user/Ricardo2801/media/image.jpg1_zpsnd3ygjji.jpg.html][/URL]
Met dit weer mijn Citizen Ny2300, draagt door t formaat van 38mm ideaal licht, stalen band is bestand tegen zweet en doordat t horloge waterdicht is maakt t niet uit wat ik ga doen die dag; plotseling varen geen probleem, dagje strand prima, boswandeling ook goed en door de sterke lume goed afleesbaar op donkere plekken. S’avonds voor t slapen gaan horloge mee onder de douche, even afdrogen en die is weer als nieuw.