Not interested :')
Ik zie dit best zitten in BioCeramic. ![]()

Funky!
Anyways, er wordt ook een lederen hondenband geteased en de verwachting is een Marvel collab. Ik vermoed een Storm in een glas water.
Zeker als het een collab met Breguet is ![]()
![]()
Wellicht goed om te vermelden dat die een ai gegenereerde afbeelding betreft. ![]()
![]()
Black polished ABS. Het heeft niets
Een Swatch Oak ![]()
Wtf
Dit vind ik zo non-AP. Niet verwacht…
Wel een goede manier om de Casioak te dissen…
Lijkt me eigenlijk sterk want AP is geen onderdeel van de Swatch Group
Een bioceramic Loyal Joke, fr? Zou ergens ook wel knap zijn als ze de techniek zover krijgen dat je er een goede integrated bracelet mee kan maken.
Tudor heeft ook een Royal, mensen. ![]()
het lettertype en schrijfwijze is anders exact Royal Oak. Het patroon is tevens een knipoog naar de Tappiserie
De Tudor Royal is geen iconisch model waarop je een dergelijke parodie zou baseren
Zonder medewerking van AP omdat deze geen onderdeel van de Swatch group zijn, zoeken ze hiermee wel flink te randjes op ![]()
Neemt niet weg dat externe collabs ook mogelijk zijn. Ik zou dat van AP echter niet perse verwachten
![]()
![]()
![]()
Maar als het wel zo is… kan je wel weer een flinke opleving van de hype verwachten. ![]()
Ben benieuwd of er al weer liefhebbers voor de deur liggen.
Ik kan me van de vorige keer nog de beste 1 april grap ooit herinneren waarbij een forumlid schreef dat er in Amsterdam voorraad verkrijgbaar was. Dat forumlid was zijn leven niet meer zeker nadat leden kansloos naar Amsterdam waren gescheurd.
Zou me niet verbazen als het gewoon een Swatch x Pop-art lijn wordt.
De Roy Liechtenstein opmaak lijkt IMO te prominent aanwezig om alleen maar een bepaald horloge uit de Swatch Group te promoten.
Ja maar kijk naar die Royal advertentie hierboven. Dat is het Royal Oak lettertype en idd het wijzerplaatmotief. Ik denk dat er goed gepraat is tussen de 2 bedrijven en het een win/win gezien werd. Een betaalbaar opstapje naar een heel leven een AP RO nastreven.
En integrated automatics zijn hot.
Zou toch straf zijn ![]()
Je hebt wel gelijk. Zelfs de overlappende letters in het woord Pop zijn op die kenmerkende wijze gelegd.

Ze maken me nu wel benieuwd, want buiten de Swatch Group samenwerken lijkt me toch niet erg voor de hand liggend. ![]()