Een All Plastic Royal Pop.
Een APRP eigenlijk.
Een All Plastic Royal Pop.
Een APRP eigenlijk.
Het is een one trick pony die nog APROās aan voetballertjes en rappertjes verkoopt, dus dan kan een Swatch collab ook nog wel. De tijd dat AP nog iets van cachet had ligt zoān 25 jaar achter ons, mensen.
Dat patroon is eerder een knipoog naar pop art, bijvoorbeeld het door Roy Liechtenstein bij elkaar gejatte en uitvergrootte werk.
Voor hetzelfde geld is er een collab met iemand die ze als pop royalty beschouwen. MJ is al een tijdje dood, Madonna is al jaren niet meer relevant, misschien iets voor Swifties?
Ja. Wij leven ook nog in die periode. Dat jij niet zo stoffig bent wil niet zeggen dat wij een RO nog steeds top vinden. ![]()
Een royal oak geen chachet meer heeft, laat mij lachen. LOL ![]()
![]()
![]()
Ben wel met je eens dat er lelijke iteraties zijn.
Moet je kids van nu eens op TikTok zien. Madonna is gewoon hot hoor.
Ik denk ook dat het geen Blancpain of Moonswatch wordt. Net wat je zegt; die zijn eerder in grote getale uitgebracht zonder er op deze manier veel reuring aan te gevenā¦
Dit lijkt te hinten op een nieuwe samenwerking of een heel nieuw model?! Ook omdat de ruimte voor en na de __ X __ is open gelaten. Dus nader in te vullen�
(Edit: volgende keer even door scrollen naar beneden alvorens te reageren, gheghe).
Zou me niets verbazen als het toch gewoon een eigen Swatch System 51 met Popart wordt. Dus geen collab met een ander horlogemerk.
Wel erg veel tamtam (en advertentiekosten) voor een gewoon Swatchje (S51 kennen we ook al heel lang) en dan in het FD? ![]()
Dat was 1x maar niet weer ![]()
![]()
Dat was een partij vermoeiend. Hele nacht die lijst lopen bijhouden
Mooi dees 3⦠![]()
Die Wittnauer is leuk!
Dat lichaam lijkt al even koud te zijn⦠![]()
Maar ik weet het!
AP gaat zich bemoeien met padel.
Dan heb je natuurlijk een plastic horloge nodig, want zoān bonk staal slaat niet lekker.
https://www.instagram.com/p/DX_rHUdjeHE/?igsh=MWRweXV3MG01bGswZQ==
ik las ergens dat Swatch samen met AP aan de ontwikkeling gewerkt heeft van een bepaalde balans constructie/materiaal ?
dus wellicht dan niet zo ver gezocht.
ik ben wel benieuwd naar wat het gaat worden.
Dit bedoel je waarschijnlijk:
Royal font uit de advertentie lijkt ook hetzelfde te zijn.
We gaan het meemaken.
Gokje: de dials krijgen ronde āpopsā zoals geteased i.p.v. de blokjes
Jij bent de hele Marvel-reeks vergeten? AP probeert een soort street fashion merk voor jongeren te zijn. Ze zijn die kant opgesleurd door
En zien nu in dat er een groeiende groep jonge rijken is die prima klandizie vormt. Laat Patek en Breguet de 50+ers maar bedienen. AP en RM zijn de trap omhoog van het sportieve Rolex.
Dat is waar! Die waren tof. Doet me meteen weer denken aan die hype serie op YouTube van Timepiece Gentlemen. Was een leuke tijd. ![]()
Deze discussie ga ik niet aan.
Brequet kan je denk ik nog wel iets hoger qua leeftijd inschalen ![]()
Was ik glad vergeten. Is Marvel niet ook ergens genoemd als onderdeel van deze aankomende samenwerking?
Qua retail kopers wel. Ik heb het idee dat de charme van het merk en de waardepropositie van tweedehands modellen daarentegen juist door jongeren (40mināers) wordt gezien.
Ik ben een dertiger met een kantoorbaan en zie echt niet in waarom ik niet dagelijks een Breguet zou kunnen dragen bij mān sneakers en spijkerbroek.
Ik vond Breguet al jaren lang een mooie selectie aan dress watches hebben vooraleer ik 50 werd. Je zou ze voor hetzelfde geld lager in kunnen schatten, qua leeftijdsgroep. Ik zie het Breguet probleem eerder als een marketing probleem.
Een Black Panther horloge, daarentegen, lijkt me prachtig voor de gemiddelde 4-14 jarige.