Teaser: Inkoopactie G-shock GW9200/GA100

Zoals bekend gemaakt in een ander topic wil ik graag eens kijken of we geen inkoopactie kunnen opzetten.
Op dit moment ben ik druk in onderhandeling met diverse partijen (in nederland) en het ziet er veelbelovend uit!
De inkoopactie heeft geen betrekking op 1 model maar op 2 modellen.
Allereerst de G-shock GW9200, beter bekend als de Riseman. De ander is de GA100 “all black” dus ook de ana-digi liefhebber komt aan zijn trekken

Wat betreft de kortingen kan ik nog niks definitiefs zeggen maar ik weet zeker dat het de moeite waard is om een eventuele bestelling even uit te stellen.
Ik hoop morgen al iets definitef te kunnen vertellen dus nog even geduld

1 like

Deze hou ik zeker even in de gaten. (tu)

GW9200 is wel interessant :slight_smile:

Natuurlijk hangt alles van de prijs af ^^

Zou een mooi ‘outdoor’ horloge zijn …

Ik kan me er wel in vinden. Ik hou et in de gaten. Leuk initiatief.

Punt met de 9200 is dat deze waarschijnlijk snel wordt ge’discontinued’ en dat voorraden daardoor niet super groot meer zijn en bestellen niet heel eenvoudig is.
Kortom ik zal eerst moet kijken voor hoeveel stuks dit mogelijk is en voor welke prijs. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik daar morgen al antwoord op en kan alles snel in gang worden gezet.
Gezien de voorstellen die ik heb gehad voor de Ga100 kan dit alleen maar heel interessant worden.

Zoals gemeld, ik heb zeker interesse in de 9200!
Erg goed bezig Tom!

Ik raak ook steeds meer gecharmeerd van de G-shocks dus ik volg dit draadje met belangstelling.

Lenno

Ik heb ook interesse. Alleen ben ik vanaf dit weekeinde op vakantie, dus kan dan niet reageren.

Je maakt de keuze wel érg moeilijk trouwens. :wink:

GW2000

GA100 all-black

ook ik heb intresse, de GA100 heb ik al,maar de GW9200 wil ik er wel bijhebben(tu)

haakie Schreef:

Je maakt de keuze wel érg moeilijk trouwens. :wink:

Het is niet de GW2000, maar de 9200. De Riseman

Deze dus

Ontzettend veel functies voor een (relatief) klein prijsje! Erg handig voor tijdens het fietsen, wandelen, hiken, etc. Maar ook tijdens andere buiten- of binnenactiviteiten waar je je begeerde horloge liever laat liggen.

De definitieve prijzen zijn bekend en ze zijn erg goed. Ben nu alleen even in overleg wat het handigste proces is qua logistiek. Zodra ik meer weet open ik een officieel topic

Tom Koerts Schreef:

Het is niet de GW2000, maar de 9200. De Riseman

Oeps, niet goed gekeken. :z
Ben benieuwd naar de prijzen!

Ben ook wel benieuwd naar de prijzen. Leuk initiatief dit!

De 9200 lijkt mij ook wel wat!
Beetje afhankelijk van wat de prijs gaat worden.:wink:

Orisfan

Tom,

Als je inderdaad een leuke prijs hebt weten te bewerkstelligen (ik hoop richting de 120.–?) ben ik helemaal je man voor een 9200.

Gaaf die baro/hoogte/temp meter.

Count me in! (en dan afhankelijk van de prijs)

Leuk initiatief, hulde! Ik heb zelf al een Riseman, kan hem iedereen aanraden.

Geweldig leuk initiatief. Helaas heb ik de GA-100 al (de zwarte) en heb geen interesse in de Riseman. Misschien bij een volgende actie de GW-7900CD-9ER?! Die staat evenals de GX 56.

Groeten,
René

Ik heb niks met die hele hype, dus ik zal ook niet meedoen. Daarom zal ik uiteraard ook niet in het andere topic posten om die niet te bevuilen :slight_smile:
Sorry, maar dit soort horloges zijn echt mijn ding niet.
Ik heb een Casio WVA107HDE1AVER, maar die draag ik ook nooit, is puur om de horloges goed te zetten…

Maar voor iedereen die meedoet, veel plezier en Tom; goeie actie!!