In een eerder topic heeft u kunnen lezen dat ik op zoek was naar een nieuw horloge; 8-)duh, wie niet, right?
Ik ging gedegen te werk;); stelde een lijst met criteria op en maakte een longlist die nog met een enkel model werd aangevuld, n.a.v. suggesties van sympathieke meedenkende forumleden, waarvoor dank.
Ik ben uitgekomen bij een horloge dat ik eigenlijk al heel lang wilde hebben, maar dat dus niet op mijn long list voorkwam. Daar zijn overigens meerdere redenen voor. Maar toch heb ik ervoor gekozen, omdat ik het idee om er een te hebben gewoon helemaal top vind! En dit horloge is dus op weg naar mij. Maar ik moet er helaas nog wel even op wachten… En daarom leek het mij wel een aardig idee om het een beetje op te bouwen. Een beetje suspense hier op het forum…:+ Te beginnen met een kleine teaser (en wat voor een!) Als je 't nu al niet meer trekt, zap dan vooral weg…!
O.k., de eerste clue…
Ik ging laatst in goed gezelschap met mijn bootje op een gezellig vistochtje.
In een eerder topic heeft u kunnen lezen dat ik op
zoek was naar een nieuw horloge; 8-)duh, wie niet,
right?
Ik ging gedegen te werk;); stelde een lijst met
criteria op en maakte een longlist die nog met een
enkel model werd aangevuld, n.a.v. suggesties van
sympathieke meedenkende forumleden, waarvoor
dank.
Ik ben uitgekomen bij een horloge dat ik eigenlijk
al heel lang wilde hebben, maar dat dus niet op
mijn long list voorkwam. Daar zijn overigens
meerdere redenen voor. Maar toch heb ik ervoor
gekozen, omdat ik het idee om er een te hebben
gewoon helemaal top vind! En dit horloge is dus op
weg naar mij. Maar ik moet er helaas nog wel even
op wachten… En daarom leek het mij wel een
aardig idee om het een beetje op te bouwen. Een
beetje suspense hier op het forum…:+ Te
beginnen met een kleine teaser (en wat voor een!)
Als je 't nu al niet meer trekt, zap dan vooral
weg…!
O.k., de eerste clue…
Ik ging laatst in goed gezelschap met mijn bootje
op een gezellig vistochtje.
Dat zijn Mariske, Marianne en Belinda. Hoe jij in godsnaam aan de foto komt van mijn bedrijfsuitje met de afdeling personal finance is mij een raadsel. Heb jij die wellicht van mijn linkdin profiel gehaald?
Ik ben blij dat mijn vistochtje voor het nodige vermaak heeft gezorgd op dit gezellige forum!
Maar, het is weer tijd voor wat meer serieuze zaken. Een aantal van mijn gewaardeerde medeforumleden zat al best wel aardig in de goede richting. Mijn complimenten! Ik had dat zelf volgens mij niet zomaar uit deze foto gehaald!
Anyways, jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten. Ik zal jullie niet langer in spanning houden… Hier is de tweede aanwijzing! Aan de hand van deze vakantiefoto zal ik in ieder geval de bijna oneindige hoeveelheid mogelijkheden (verder) afbaken.