Teaser.......Raad het plaatje!

Teaser:

Wie weet wat hier in dit doosje zit ?

Hint: Geen quartz, kinetic of solar power of zoiets…Geen automaat en je hoeft hem ook niet iedere dag op te draaien… Ik heb hem al eens op dit forum gezien, als ik het goed herinner.

Nog een hint: Niet mijn normale styl.

Niet iedere dag opwinden? Een Eberhard of een Panerai 8 dagen??

ik gok ook op een eberhard…de kist heeft iets van weg…

ik gok ook Eberhard, want je zegt niet normaal mijn style,…eberhard is redelijk klassiek. En panerai zijn duikers ( wannabe duikers maar goed,…) en je hebt veel duikers.

Inderdaad, Allemaal goed !! Wat natuurlijk ook een weggevertje met zo’n beschrijving (:D(:D.

Ik was al een tijdje op zoek naar een Traversetolo en dan eigenlijk een vitre aangezien je de “8 Jours” slechts sporadisch tegenkomt.

De Traversetolo stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, soms ver onderaan, soms weer een stuk hoger, maar hij bleef altijd op het lijstje. Op zich niet zo’n heel bekend merk, maar er blijken toch veel liefhebbers voor te zijn. Mooie Traversetolo Vitre’s zijn meestal redelijk snel verkocht.

De echte "wish-list is trouwens niet meer zo heel erg lang

Erg mooi, erg klassiek voor mijn doen, maar hartstikke mooi. Redelijk groot, iets boven 42 mm, erg comfortabel.

Lucien prachtig!
mooie aanwinst, is deze een keer in de 8 dagen opwinden ?

ik gok ook Eberhard, want je zegt niet normaal mijn style,…eberhard is redelijk klassiek. En panerai zijn duikers ( wannabe duikers maar goed,…) en je hebt veel duikers.

Sorry hoor, maar Panerai wannabe duikers? Als je er niets van af weet lijkt het me beter om er ook maar niets van te zeggen.

veel plezier ermee…maar dat zal wel lukken :wink: ik vind het mooie horloges en ze dragen fijn

Karel Schreef:

ik gok ook Eberhard, want je zegt niet normaal
mijn style,…eberhard is redelijk klassiek. En
panerai zijn duikers ( wannabe duikers maar
goed,…) en je hebt veel duikers.

Sorry hoor, maar Panerai wannabe duikers? Als je
er niets van af weet lijkt het me beter om er ook
maar niets van te zeggen.

Met wannabe duiker bedoel ik dat er maar weinig mensen zijn die met een panerai gaan duiken. Er wordt meer gezwommen en gedoken met Seiko’s , Suunto, Citizen dan met Panerai. Leuk en aardig dat het diep kan, maar het wordt daar bovenal niet voor gebruikt.

Een verrassende aanwinst Lucien!
Heel wat anders als de dikke duikers die we van je gewend zijn :smiley:
maar natuurlijk wel erg mooi; veel plezier ermee! (tu)

Ik vind het een mooi horloge, van een mooi merk en het heeft ook zo’n mooi logo! Gefeliciteerd