Tech-neut

Goh, Erik (@Tech-neut) heeft nog geen eigen ervaringentopic … :sunglasses:
Bij deze dan maar!

Ik heb Erik eerder vandaag een Squale 1521 USC bezorgd en dat was een deal uit het boekje. Wel een beetje plotseling, maar zo ontstaan de leukste ervaringen. Keurig alle afspraken nagekomen, goeie communicatie en we hebben samen even een drankje genomen. Geproost op de nieuwe aanwinst. En deal die wat mij betreft vijf uit vijf sterren was …

:star::star::star::star::star:

Erik, veel draagplezier en wie weet tot de volgende!

2 likes

En hier de volgende met een terugkoppeling voor Erik. Vandaag afgesproken bij een Van der Valk voor de overdracht van zijn Marine Militare Limited. Ben je zomaar een klein uur verder voordat alles mbt horloges is besproken. :grinning: Zo gaat dat. Leuk en top. :+1:

1 like

Na 12 jaar op HF gaat dit mijn eerste negatieve review zijn.

Op Woensdag kom ik tot een deal met dit forumlid, ik maak meteen het verschuldigde bedrag over.
De reactie is ik verstuur op Donderdag en je krijgt een tracktrace.
Nou helemaal prima was mijn reactie.

Op Vrijdag helaas geen tracktrace mogen ontvangen dus ik vraag daar per PB om.
Ik ben dus niet geïnformeerd dat verzending niet gelukt was. Reactie ik stuur het vandaag en je krijgt de tracktrace.

Vrijdag niks mogen ontvangen helaas. Nu geef ik aan toch een beetje teleurgesteld te zijn, hij komt immers tweemaal zijn zelf gemaakte afspraak niet na.

Is er iets lukt het niet om wat voor reden dan ook, laat het gewoon even weten. Posts maken in oa de Squale kroeg lukte immers ook. Waarom een kort berichtje niet. :thinking:

Vandaag heb ik aangegeven dat ik de deal helemaal niet meer zie zitten, mijn vertrouwen is weg.
Nu ben ik kinderachtig en als hij moet versturen dan bepaalt hij wel wanneer!
Ja leuk, maar je komt zelf je eigen afspraak twee maal niet na.

Ik ben dus kinderachtig maar inmiddels ( Zaterdagmiddag) heb ik nog geen tracktrace ontvangen en ook mijn geld niet retour.
Geld wat ik binnen twee minuten in goed vertrouwen op zijn rekening heb overgemaakt.

Nogmaals is er iets laat het even weten, maak geen afspraken die je niet nakomt.

Mocht iemand mij van enige onwaarheden willen betichten dan mag een moderator wat mij betreft de PB wisseling inzien.

4 likes