(Technomarine) Ceramic

(Vooral) Technomarine heeft momenteel veel “ceramic” in de collectie.

Hier een voorbeeldje:

Nou had ik een heel mooi damesmodel gezien voor moeders maar nu is mijn vraag of er iemand ervaring heeft met dit materiaal?

Blijft dit mooi en is dit krasbestendig. Anders is ‘het mooi’ van dit horloge snel verdwenen.

Dank voor de reacties!

Die rado,s blijven wel mooi en die zijn ook van ceramic

Als het echt ceramic is blijft het mooi,dus geen zorgen.
Wel breekbaar dus niet laten vallen.

Mvg,Radjoe

Radjoe Schreef:

Als het echt ceramic is blijft het mooi,dus geen
zorgen.
Wel breekbaar dus niet laten vallen.

Mvg,Radjoe

Zoals Rado zelf ook aangeeft, Ceramic is ook niet onfeilbaar. Krasjes kunnen er ook op komen, maar vele malen minder dan bijvoorbeeld op staal. De bovenkant enzo blijven zonder rare dingen wel netjes, maar de zij of onderkant (die je op tafel of stoel laat rusten) kan wel haarfijne krasjes opleveren.

Maar over algeheel gezien blijven ze zeer netjes.

Dank voor de reacties. De scope lijkt al enigszins verlegd door de toekomstig eigenaresse…

Wel een beetje helaas want ik vind hem toch wel apart. Alhoewel ik ook begrip heb voor haar commentaar dat het misschien een beetje teveel een mode horloge is waar je snel(ler) op uitgekeken raakt.

Wat is nu de scope?

Het voordeel van meerdere horloges is dat je lekker kunt afwisselen. De Rado draag ik ook niet overal bij, maar alleen voor een pinguïn moment.

marnix_moed Schreef:

Wat is nu de scope?

Het voordeel van meerdere horloges is dat je
lekker kunt afwisselen. De Rado draag ik ook niet
overal bij, maar alleen voor een pinguïn moment.

De scope is vandaag als verrassing terug gebracht tot precies één…

Vanmiddag nog net geslaagd omdat de juwelier zo vriendelijk was nog even voor me open te blijven!

Even kijken wanneer hij uitgepakt wordt, dan volgen de foto’s zsm!!!

Spannend!!! Ik hoop dat ze aangenaam verrast zal zijn.