Technomarine

Antwoord: onbekend!
succes

GR
DJ

KenzoDijkstra Schreef:

Wat betekend WIS ?>X:S

De WISJ isj blijkbjaar Woejst!:smiley:

On-Topic…

Als je de Technomarine koste wat kost wilt hebben zou ik zeggen doen!

Maar als je onze mening vraagt zullen we je als horlogekenner aanraden om je geld beter te besteden…

Goed bedoeld dus, want spijt krijgen van al dan niet te duur betaalde aankopen…

Terwijl je er later misschien zelf achter komt via fora of het internet dat je beter wat anders had kunnen kopen is dus leergeld betalen.

En daar proberen we je dus met goede wil voor te behoeden.

Hoop dat je hier wat mee kunt voor een eventuele aankoop.

Groeten.

Noel.

Conform onze Watchuseek Dictionary staat WIS voor Watch Idiot Savant…

Eric

Zoek op ‘Idiot savant’.
Lees de uitleg
En zet er het woordt ‘Watch’ voor.
:smiley:
Succes.

Had ± 15 jaar geleden een basic technomarine chrono-quarts duiker-achtige, met wisselbare frontjes (soort nokia (:D). Was n prima klokje, veel plezier van gehad. Wel andere prijscategorie (paar honderd gulden toen)

Blauwe Schreef:

Wat een belachelijke antwoorden krijg je hier!

relax, het zijn toch goed bedoelde adviezen. ervaringen, zal er relatief hier weinig mee zijn. ervaringen in de zin v bezit. en de redenen zijn gegeven. ik heb ze wel es gezien en in mn handen gehad (dacht bij ruud v clockwise). vond ze wel degelijk, sportief en hip, maar persoonlijk t geld niet waard. precies om de redenen die door de anderen ook zijn gegeven.

maar smaken verschillen…

Fijne reactie dit.
Neem aan dat jij Dreski persoonlijk kent?

En als TS een TM wil kopen, hey lekker doen. Zie alleen niet wat “belachelijk” is aan goed onderbouwde kritiek en goedbedoeld advies op jouw vraag.

-ej- Schreef:

niets van aantrekken. Mensen als dreski janken op
ieder klokje dat meer dan 1K kost,uiteraard omdat
hij dat zelf niet kan betalen. Dan gaat hij
vervolgens de kostprijs van onderdelen noemen om
aan te geven hoeveel je te veel betaalt. Hij
begrijpt niet dat er bv ook mensen zijn die om een
design van om heritage geven.
Mijn merk is technomarine ook niet maar ik kan je
wel melden dat het kwalitatief goede horloges
zijn. Mijn zus heeft er een en alles is keurig
afgewerkt ed.

-ej- Schreef:

niets van aantrekken. Mensen als dreski janken op
ieder klokje dat meer dan 1K kost,uiteraard omdat
hij dat zelf niet kan betalen.

Dit vind ik nou weer zo jammer! Ik denk dat niemand hier op het forum in elkaars portemonnee kan kijken.
Stellingen als deze weerhouden mij er ook van om kritiek op horloges in het hogere segment te hebben.
Er wordt dan bijna altijd gedacht dat je zelf het geld niet hebt of jaloers bent.
Bijna niemand denkt dat je het ook gewoon niet mooi kan vinden en de prijs niet waard.
Zelf heb ik vijf horloges in de prijsklasse van rond de 1K daarvoor zou ik ook bijvoorbeeld één tweedehands Rolex/Omega voor kunnen kopen.
Waarom ik dat niet doe? Gewoon omdat ik liever die vijf heb dan een Rolex/Omega.

Sorry Blauwe voor het off-topic :slight_smile:

Je hebt gelijk!

Wtf…blauwtje gelopen gisteren ofzo.