Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Super coole Technos Borazon in een fantastische uitvoering met facet uitgevoerde tungsten-carbide kast, facet geslepen glas en tiger dial. Een echt toppertje en een parel om te zien.
Merk en model: Technos Borazon VIII
Diameter: ca 36mm bij ca 43mm
Leeftijd: 1970s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/2025
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Afgehaald in regio Kempen
Conditie (krassen, werking etc): Facet uitgevoerde tungsten-carvbide kast in zeer nette staat. Facet geslepen glas in topconditie. Tiger wijzerplaat ook in mint conditie. Datumaanduiding thv de “3” met snelverstelling via de kroon. Kroon authentiek en Technos gesigneerd, enige ouderdomssporen op het kroonverguldsel. Hackingfunctie. Mechanisch simpelweg in topconditie. Komt op nieuw lederen band
Soort uurwerk en kaliber:cal eta 2824, Technos gesigneerd, laatste onderhoud dateert van 06/2025
Vraagprijs:445,00 , scherp geprijsd en dus vast
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Ongelofelijk coole Technos Borazon VIII in topconditie
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.