Teddiesch

Onlangs een horloge verkocht aan @Teddiesch. Fijne communicatie, vlotte betaling en even netjes een bevestiging gehad toen hij het horloge had ontvangen. Aanrader wat mij betreft!

Max

1 like

Horloge verkocht aan Ted @Teddiesch. Sympathiek contact, snelle betaling en (ook altijd prettig) een vlotte terugkoppeling van ontvangst en oordeel. Kan Ted dan ook van harte aanbevelen.

1 like

2 horloges gekocht van Ted @Teddiesch ! De spreekwoordelijke 2 vliegen in 1 klap.
Prettig contact, enorm snelle verzending en een fijne communicatie.
Super deal dus en iedereen blij.

1 like

Horloge overgenomen van @Teddiesch. Horloge was zoals beschreven. Fijn om zaken met Ted te doen. Zeker een aanrader.

1 like

Mooie Zelos GMT overgenomen van Ted @Teddiesch. Mooie snelle deal. Blij met het horloge. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Teddiesch, snel contact en snelle betaling. Een aanrader dus :+1:t3:

1 like

Onlangs een horloge overgenomen van @Teddiesch. Erg aangenaam contact, alle tracking gegevens snel bezorgd en één dag later het horloge al om de pols. Bedankt Ted! Zeker een aanrader.

1 like

Deze week voor de tweede keer een horloge verkocht aan @Teddiesch. Leuke communicatie, realistische biedingen en vlotte betalingen. Dank Ted en veel draagplezier toegewenst :+1:t2:.

1 like

Pas een horloge gekocht van @Teddiesch. Fijne communicatie en ik kreeg vlot een bevestiging van de betaling. Het horloge werd snel en goed verpakt verzonden en was volledig volgens beschrijving. Ik kan Ted zeker aanbevelen.

1 like

Van Ted een prachtige Ball Engineer III overgenomen. Vlot contact over&weer en de deal was snel beklonken. Horloge dezelfde dag nog verzonden. Perfect! Dank Ted.

1 like