Onlangs een horloge verkocht aan @Teddiesch. Fijne communicatie, vlotte betaling en even netjes een bevestiging gehad toen hij het horloge had ontvangen. Aanrader wat mij betreft!
Max
Onlangs een horloge verkocht aan @Teddiesch. Fijne communicatie, vlotte betaling en even netjes een bevestiging gehad toen hij het horloge had ontvangen. Aanrader wat mij betreft!
Max
Horloge verkocht aan Ted @Teddiesch. Sympathiek contact, snelle betaling en (ook altijd prettig) een vlotte terugkoppeling van ontvangst en oordeel. Kan Ted dan ook van harte aanbevelen.
2 horloges gekocht van Ted @Teddiesch ! De spreekwoordelijke 2 vliegen in 1 klap.
Prettig contact, enorm snelle verzending en een fijne communicatie.
Super deal dus en iedereen blij.
Horloge overgenomen van @Teddiesch. Horloge was zoals beschreven. Fijn om zaken met Ted te doen. Zeker een aanrader.
Onlangs een horloge overgenomen van @Teddiesch. Erg aangenaam contact, alle tracking gegevens snel bezorgd en één dag later het horloge al om de pols. Bedankt Ted! Zeker een aanrader.
Deze week voor de tweede keer een horloge verkocht aan @Teddiesch. Leuke communicatie, realistische biedingen en vlotte betalingen. Dank Ted en veel draagplezier toegewenst .
Pas een horloge gekocht van @Teddiesch. Fijne communicatie en ik kreeg vlot een bevestiging van de betaling. Het horloge werd snel en goed verpakt verzonden en was volledig volgens beschrijving. Ik kan Ted zeker aanbevelen.
Van Ted een prachtige Ball Engineer III overgenomen. Vlot contact over&weer en de deal was snel beklonken. Horloge dezelfde dag nog verzonden. Perfect! Dank Ted.