Tefaf - Patek

Waanzinnige kunstbeurs in Maastricht, kan geen museum tegen op!
Naast een overweldigende hoeveelheid kunst en antiek van top niveau, ook een Engelsman met een giga aantal gouden Patekjes en ander fraai vintage spul.
Naam : Somlo, www.somlo.com

p.s. alles is op de Tefaf wel aan de prijs :sunglasses:

5 likes

Maar waanzinnig gaaf om te zijn en rond te kijken. Dit jaar niet, maar de afgelopen drie jaar zijn we wel geweest.

1 like

Was er al jaren niet meer geweest, maar dit sloeg alles! :sunglasses:
Volgend jaar zeker weer.

p.s. er maar een paar dagen Limburg aan vast geplakt, geweldig volk!
Heden ochtend warm ontvangen in de mijn van Kerkrade, toevallig met de helft van het plaatselijke brandweerkorps, bijzonder!

Ga je er naar toe? Leuk om even langs te scrollen. Veel is niet mijn smaak, maar het is allemaal wel bijzonder spul. En er zitten absoluut ook prachtstukken tussen.
Leuk dat ik al een horloge heb van dat rijtje. Al doet hij het nu niet: the Beast of Biel

edit: oh je bent al geweest.

1 like

Mooi spul op z’n site maar gebrek aan prijzen doet me vermoeden dat ze boven budget zullen liggen :frowning_face: maar ja wel mooi spul inderdaad

Jammer, keek tijdens mijn werk in het ziekenhuis op de opbouw van de beurs. Helaas geen pallet pateks voorbij zien schuiven.

Maar goed, ik denk dat die lieve herders die er rondliepen mijn polsen er zo hard afknaagden dat er geen bandje meer past

1 like