Ik kwam deze tegen tijdens het surfen op het net. Ken het merk Tegrov niet, maar wel een leuk horloge. Ik wil er een bod op gaan doen. Maar wat ik me ook meteen af vraag is wat is dit horloge nu ongeveer waard.
Ik denk dat het belangrijk is te weten wat voor uurwerk er in zit, is de kast van staal, formaat van de kast. Het merk is in dit geval niet belangrijk denk ik.
Ja, a.lapanouse pen anker dacht ik en een verchroomde kast. Ik zou er niet veel voor over hebben. (Niet eens willen trouwens)
Bedankt voor de info
Volgens de advertentie zou het een caliber 8420 uurwerk hebben?
Oeps…
Zal zo zijn, er zijn allerlei varianten. Blijft budget spul, ook te zien aan de foto van het uurwerk. In ieder geval een pen anker. In dit geval niet zo relevant welke exact.
Laat ik hem mooi gaan
Toch hebben dergelijke horloges vanwege het ontwerp nog wel degelijk een bepaalde waarde.
Het uurwerk is een EB (Ebauches Bettlach) 8420. Het is oa ook door Heuer gebruikt in hun Jack Ickx chronograaf
Ik zie ze op ebay met vraagprijzen van 500 dollar. Vind ik toch een beetje te veel. Ik heb nog ergens een bijna nooit gedragen Cimier liggen. Leuk ding hoor, maar niet voor grote bedragen vind ik.
500 dollar is wel erg veel natuurlijk maar ik zie het horloge uit de openingspost zeker nog wel leuk bedragje opleveren. Heb zelf geen ervaring met dit soort horloges maar 100-200 of nog meer?
Nog een geluk dat er geen Sicura op staat.
Er zijn nog altijd massa’s mensen die menen dat dat een soort Breitlings zijn.
Het hoogste bod staat nu op €135
Meer dan 100 euro zou ik er niet voor betalen.
Lees het merk eens van achter naar voor en verbeter dan de spelfout dan weet je wat je doen moet mbt dit horloge.
Superstoere forse 70’s klok met een goedkoop maar interessant werk. Als de prijs goed is en het goed loopt, dan zou ik het wél doen
Leuk fris seventies model. Ben wel een liefhebber van die periode. Maar zou op dat uurwerk afhaken denk ik. Nou ja voor 135??