Teka

Deze week een flitsende deal gemaakt met @Teka. In een verloren momentje keek ik op het forum en zag dat er bovenaan een nieuw topic stond met aangeboden gereedschap. Direct gereageerd en binnen een paar minuten was de deal gemaakt en gisteren heb ik de spullen, keurig netjes verpakt, binnengekregen.

Aanrader dus, waar je goed zaken kan doen.
Tejo, nog bedankt.

Een mooie Seiko kinetic overgenomen van @Teka . Prima communicatie en vlotte verzending van het horloge. Top!

De start en stop knop werkte niet lekker.
Met Teka een afspraak dat hij hem zou na kijken.
Bleek het een schroefje wat verder moest worden aangedraaid.
Fotos erbij, met waar wat en hoe. Wat wil je nog meer.
Teka is een prettig en eerlijk persoon om zaken mee te doen.
Aanrader :+1:
Exatcus Chronograph Valjoux 7733 ref 1008

Alles werkt weer perfect, bedankt @Teka .

Thanks!

1 like

Horloge overgenomen van @Teka Prima communicatie, snel en goed verpakt verzonden. Aanrader :+1:

Paar mooie oude, NOS Omega tooltjes overgenomen; @Teka - dank voor de snelle afwikkeling! :ok_hand:

Prettige deal met de verkoop van wat oude, niet lopende sovjethorloges aan @Teka, vriendelijk, snel
Reagerend,
Aanrader!

Teka bracht een bod uit op een horloge wat ik via het forum te koop heb aangeboden, waarna ik dit bod heb geaccepteerd. Aanbod en aanvaarding dus.

Vervolgens hoor ik niets meer en blijkt dit forumlid ook op een ander horloge geboden te hebben geboden, en van de koop af te willen zien. Omdat het anders voor hem niet uitkomt.

Wat ik vooral jammer vind aan deze gang van zaken, is dat ik er zelf achteraan moet of deze koper het horloge nog wil, waardoor mijn verkoop wordt gehinderd.

Normaal deel ik niet snel een negatieve ervaring maar in dit geval wilde ik het toch melden.

Van Tejo, @Teka, een speciaal horloge overgenomen: een oudere Exactus chronograaf in een nieuwe, toch wat stoerdere kast ingebouwd. Op de foto’s zag het er veelbelovend uit, maar om de pols is de uitstraling van het horloge werkelijk zeer speciaal.
De prijs vond ik alleszins redelijk.

De deal was in enkele minuten rond en het horloge lag binnen een paar dagen dagen op mijn tafel. Zoals bij eerdere deals was de communicatie aangenaam.

Tejo, bedankt voor de verkoop.

1 like

Mijn MoonSwatch verkocht aan @Teka na een berichtje in een gezocht topic.

Verkoop verliep snel en duidelijk, fijne deal!

Tejo is een aanrader.

1 like

Slechte ervaring gehad met deze verkoper.
16 dagen geleden interesse getoond in een horloge wat hij te koop had. Wat vragen gesteld en snel antwoord gekregen.
De volgende dag aangegeven dat ik graag een afspraak wil maken om het horloge te kopen, echter kwam het toen bij hem niet uit.
De dag erna zag ik op de foto dat de wijzerplaat niet goed uitgelijnd in de kast zat. Dit heb ik nagevraagd.
6 dagen later werd dit bevestigd en zou aangepast worden.
Vervolgens hoorde ik een week niets, waarbij ik om de 2 á 3 dagen een bericht stuurde en vroeg naar de status van de wijzerplaat, zodat we een afspraak komen maken voor een overname. Intussen werd de advertentie wel enkele malen omhoog gebracht met de vraag of er niemand geïnteresseerd was. Dit terwijl ik al ruim aan heb gegeven dat ik het wilde kopen.
Vervolgens krijg ik een bericht dat het verkocht is aan een ander forum lid terwijl ik dus 15 dagen eerder al aangaf het over te willen nemen.

Heb een reclame poster van Teka gekocht. We kwamen snel tot een ovk qua prijs en een paar dagen later werd de poster in de juiste verpakking geleverd zonder beschadigingen :ok_hand: