Telegraaf 22 februari

De Engelsen komen hier na toe,om onze horloges op te kopen tegen de hoogste prijs ! ::o
iemand bekend met deze Gold Shop ?

Damn! Heb ik 'm net gemist in Rotterdam!
Had ik toch vette winst kunnen maken op m’n collectie…

“Vette winst maken op m’n collectie” ?

Ga er maar eens naartoe met je collectie, ik denk dat ze je 100 euro voor je Ventura geven, als ie toevallig stilstaat omdat je hem al een week niet gedragen hebt, zeggen ze: “Waarschijnlijk batterij leeg, dan nog maar 75 euro”

Deze mensen moet het hebben van de degenen die weinig of geen verstand hebben van horloges en dat word goed gebruikt door de horloges ver onder de prijs te krijgen. In de advertentie word redelijk (alhoewel) geboden voor een horloge, maar als ze het in handen hebben is er ineens van alles mee mis en gaat de prijs natuurlijk een heeeeeel eind omlaag.

Psies, althans dat is mijn ervaring ook!

Maar dan maak ik toch nog steeds vettte winst op mijn Ventura? :smiley: Ik heb die dames verkocht namelijk.
Nee, ik snap ook wel dat het niet in het nadeel van de inkoper zal uitpakken. Maar als je nou dief bent en je hebt nog wat “hete klokkies” liggen is dit natuurlijk een mooie gelegenheid er van af te komen. En een engelse handelaar zal het ook niet kunnen schelen waar het in Nederland vandaan komt.