Telegraaf-actie m.b.t. magazine Horloges

Hallo,

hebben meer mensen zich aangemeld(e-mail) voor een abn. op het magazine Horloges,n.a.v. een advertentie in de horloge-bijlage van de Telegraaf.(2 wkn terug).

Ik wel dus,maar heb nog steeds niets gehoord,blad ligt inmiddels wel in de winkel.

Groeten Tim.

Ik niet, was het gratis? Want anders… :smiley:

haha,bijna gratis.

…4 nummers voor 10,= (normaal 8,95 per magazine).

Ik niet. Vind het een beroerd blad qua artikelen en instelling van de ‘schrijvers’. Zijn nogal subjectief. Wel mooie glossy foto’s.

Niels

Niels 2 ,wat is dan wel een goed blad in jouw ogen. Ik ben wel geabonneerd op dat blad en vind dat er mooie foto s instaan maar misschien zijn er nog mooiere bladen. T.i.m wanneer je lid word krijg je de eerste 3 mnd later,is nl mij ook al eens overkomen.

Ik vind het blad ook niet geweldig-Erg patserig niveau-Wil zich conformeren aan bepaald soort publiek. Wat wil je ook met een uitgever als H Wijnschenk (vroegere loopjongen van H Heinsbroek) Heb net mijn lidmaatschap opgezegd. Kun je beter het blad Watching overwegen.
Hier staan tenminste ook nog ‘‘normale’’ horloges in voor een groter publiek.

In NL heb je eigenlijk alleen de Watching nog. Hier ben ik wel lid van. Leuk blad, minder glossy maar ik vind het beter. Echter mis ik wel wat zaken die ik in bijv. Chronos, International Wristwatch (IW) en Wacth Time wel tegenkom. Denk dan aan reviews van horloges, vergelijkende tests. Maar deze zijn wel wat duurder en niet overal even gemakkelijk verkrijgbaar.

Maar als jij tevreden bent met Horloges is er natuurlijk niets mis mee als je gewoon lid blijft.

Niels

Ik heb mij in september al via e-mail aangemeld.Ik heb uitsluitend bericht gehad dat ze e.e.a hebben geregistreerd,maar verder niets meer vernomen. Vreemde situatie, ook nog een rappel e-mail gestuurd zonder resultaat.Voor mij hoeft het dan niet meer
Agueda

Bedankt allemaal,was voornamelijk nieuwsgierig of er meer mensen via deze aanbieding hadden gereageerd.En of ze dan dus een bevestiging hadden gekregen! Voordat ik het blad dubbel heb…

Verder lees/koop ik bijna alle bladen los (00/24,Horloges,Watch,Armbanduhren) en ben ik abn van Watching.
Elk blad heeft een andere insteek,maar gaat over mijn ‘hobby’ dus altijd leuk! )

groeten Tim.

Hallo Tim ,
ik heb mij hedenmiddag aangemeld , voor die 2,50 per nummer kun je je geen bult vallen .
Ik deed het telefonisch en men deelde mij mede dat ik no. 1 ga ontvangen per 01-03-2007 .
Het laatste nummer 2006 was reeds verzonden .
Ik kreeg wel de ““hint”” dat ik eind volgend jaar moet uitkijken om tijdig op te zeggen , anders zit je er weer voor een jaar aan vast en dan tegen de volle mep !!!
Hartelijke groet ,
Peter Peters

....

En een tijdschrift, heb je dat nu ook al? :smiley:

haha,nee nog niet.

Net als Peter Peters,ontvang ik de eerste omstreeks 1-3-07.

Groeten.