Telegraaf

die eberhard doet me denken aan de master compressor van JLC

Die Speedmaster is wel fraai, zo te zien.

Heeft wel iets van een Navitimer, dus die zou ik wel eens in het echt willen zien.

Elk initiatief om de consument over horloges te informeren wil ik alleen maar aanmoedigen. Ik denk wel dat er een onjuist beeld ontstaat over het aanbod op horloge gebied, er is nog zoveel meer. Maar ach, dit is de bijlage over high end merken zoals Horloges het zelf noemt. Beetje raar is een pagina-grote advertentie met een quartz horloge van rond de 149 Euro.

Voor diegene die de bijlage gemist hebben. Hij staat nu ook volledig on-line. Zie hiervoor http://www.telegraaf.nl/ Bovenin staat een verwijzing naar de elektronische versie…

Mijn gedachte: Helemaal niet zo’n slechte bijlage voor de gemiddelde consument. Wel heel summier per merk. Maar er staan wel enkele goede tekstuele bijdragen in. Voor ons doorgewinterde horlogefreaks is het wel wat mager allemaal.

gr,
Hans Mennink

Ook ik vond het een leuke bijlage. Het is niet allemaal ‘denderend’, maar wel leuk. De onwetende consument heeft met dit blad een duidelijk overzicht van wat er zoal aan merken en prijzen te krijgen is en dat is denk ik ook een btje de bedoeling van deze bijlage. Van mij mogen ze elke maand zoiets toevoegen, ik vond het een leuk iets. :slight_smile:

Geweldig,…iedereen naar de winkel gerend voor Jan ***!! :slight_smile: :wink:

Weet iemand hoe je de pagina’s kan opslaan voor eigen gebruik?? Alvast bedankt!