Telegraaf

Ik heb vorig jaar een keer gelezen/gehoord dat de telegraaf twee keer per jaar een ‘horloge-spec’ als bijlage zou hebben,omstreeks deze tijd (April).Heb ik dat verkeerd begrepen of ben te ongeduldig,meer mensen dit gehoord?
(koop nu al twee weken achter elkaar de ‘roddelkrant’.)groeten TIM.

Vandaag staat deze mededelingin in de Telegraaf, Tim :slight_smile:


Groet, André

nog even geduld jongen :wink:

ff een notitie in Outlook maken…

Thanks André,leuk vooruitzicht.groeten Tim.

Tim,
er staat vandaag al een horloge special in de Telegraaf ,met waanzinnig dure horloges, op 22 april komt er dus nog één.:slight_smile:
groet, André

Vandaag een klein voorproefje op de 22e,
nog een week wachten

Ik heb speciaal voor de bijlage de Telegraaf gekocht gisteren. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: dat had ik niet hoeven doen. Het blad stond vol met plaatjes en korte stukjes tekst met veel blabla en weinig inhoud.

Deze Horloges uitgave (dat is het, de Telegraaf neemt de bijlage mee tijdens de verspreiding, maar heeft er verder niets mee, het is een echt Harry Wijnschenk product) mis je niet wanneer je gisteren vergeten bent de krant te kopen. Iemand anders andere ervaringen?!

Gerwin

Helaas niet.
Kocht ook hiervoor de krant, maar zeer korte stukjes en plaatjes.

Peter

Ik heb het ook gekocht,en ik moet zeggen vond het tegenvallen.

Groet Peter

haha ja ik had dezelfde ervaring. heb ook speciaal de telegraaf gekocht ( schaamde me al bij de bruna :wink: )een stukje plaatsen kost trouwens geld, dus als je een merk niet tegen komt komt dat omdat er niet voor betaald is. Het is dus geen gift het is pure reclame. Ik geloof dat een groot stuk 16000 euro kost.

Heb de bijlage ook gelezen, het is denk ik niet zozeer voor horlogeliefhebbers gemaakt maar meer om de consument in het algemeen wat horloges te laten zien in diverse prijsklassen.

het stuk van 2 bladzijden in de Telegraaf van 17 april was daar al een voorproefje van, daar werden met name de (extreem)duurdere modellen getoond en met als hoofd thema: ““Vintage”” de trend op horlogegebied.

jammer nou dat deze VC - Tour de L’ile van 1,2 miljoen euro, al gelijk uitverkocht is ::o

een beetje horloge kost blijkbaar al zo’n 100.000 tot 300.000 euro :sunglasses: en voor enkele modellen stond er bij vermeld: prijs op aanvraag.

Groet André

Ook ik loop al een paar weken bij mijn ouders te zeuren dat ze dat krant voor mijn moeten bewaren, voor als ik weer bij hun kom .Maar vandaag opgehaalt en jaaa. Het is gewoon niks.

Tjeemig, wat een tegenvaller.
:frowning:

Mijn opa heeft een kiosk en wat baalde ik er van dat ik het vergeten was… Kom ik vanmiddag thuis is mijn opa d’r en heeft het voor mij meegenomen… Echter veel bijzonders was het niet…

Ik ben het vergeten maar dat is dus blijkbaar niet erg. Is ook niet vreemd, ik vind het tijdschrift niets, laat staan een bijlage ervan.

En dat is het soort horloge waar de gemiddelde Telegraaflezer in geïnteresseerd is?

(Zou gemiddeld en bemiddeld samengaan, bij de Telegraaflezers??)

nou nou, wat een negatieve opmerkingen allemaal over de bijlage. Ik dacht dat op dit forum juist horloge enthousiastelingen kwamen.
Ik vond het een leuke bijlage, idd allemaal korte stukjes, maar toch leuk om wat te lezen over de actuele modellen. Alle bij elkaar gestopt in 1 bijlage.

Frans

tsja tuurlijk allemaal liefhebbers, maar die zitten allemaal te wachten op nieuws, niet op marketing en merchandising. Als alleen betalende merken in het ’ nieuws ’ mogen, dan hoef ik geen nieuws.

ondanks dat ik al wel van het nieuws gehoord head , kon ik op het net en in de tijdschriften nog geen plaatjes vinden.
En toevallig kreeg mijn zus de telegraaf afgelopen zaterdag bij een actie .

en nu zag dat ik omega heeft gedaan waar ik over zat te twijfelen, nl een planet ocean met oranje cijfers en een zwarte lunette, het is de perfecte combinatie.

en eberhard nieuwe duiker, ik ben benieuwd hoe dat er in het echt uit ziet (tu)

echt geweldig was het dan niet , maar voor mij toch de moeite waard.