Die uurwerken heten toch Powermatic 80 of zo. Staat tegenwoordig bijna op elke plaat van Tissot, Hamilton of Certina
114060 ook maar 48 uur ofzo.
Ja klopt pauper ding is het ook.
Wanneer komt Rolex nou met de update van de Submariner?
Geen idee
Maakt mij geen zier uit. Is alleen relevant wanneer je meer dan 3 horloges hebt ofzo.
Een langere gangreserve is nog lang geen innovatie. Als ik kan kiezen tussen een Tissot en een Aquanaut neem ik de Tissot. Heeft 80 uur gangreserve.
Veel plezier. Geef mij de aquanaut dan maar. Moderne Tissots zijn saai.
For f*ck sakeā¦
Als je een top start over een bepaald merk, ga dan zelf niet over een ander merk lullen in dat topic.
Having a tough day sir?
Ja, ik mis aandachtā¦
Speelt je Ralpheritus op?
Precies dat
Ik denk dat we niet zomaar mogen verwachten dat het handwerk van Patek bijvoorbeeld persĆ© meer kwaliteit oplevert dan meer machinaal geproduceerde horloges. Verwachten misschien nog wel trouwens, maar āuitgaan vanā misschien niet.
Ik heb de beste ervaringen qua gelijkloop bijvoorbeeld met Rolex en Omega. Ik denk gewoon heel betrouwbaar. Niet heel speciaal daarentegen. Het is maar waar je waarde aan hecht.
Het is (samen met Kasper die niet zo chill is) nogal een bruistablet, maar hij meent het niet kwaad. Het zijn goede jongens.
Zolang het geen laxatiepil isā¦
Ik draag meerdere horloges in roulatie, en dan is het wel lekker als ze een dagje langer zonder beweging kunnen. Het anders lopen in een bepaalde stand is niet zo sterk dat ik ze daarom steeds gelijk moet zetten.
Oneens. Langere gangreserve is wel degelijk innovatie door minder wrijvingsverliezen en meer energie-opslag in dezelfde behuizing door meerdere veertonnen etc.
Wat Patek betreft: je mag verwachten dat je wat koopt dat aantoonbaar superieur is, en dat zie ik in dit horloge eigenlijk nergens.
hij heeft ook zoān soort filmpje over de Rolex OP39
Als je zo kijkt dan zijn er maar een aantal āmerkenā in de wereld
Klopt. En nog veel meer. Mooi kanaal is het.