Overigens erg vreemd en verwarrend dat in de aankondiging werd gehind naar âde Marineâ geen idee wat Ceremic en zwart hiermee te maken heeft
Dit uurwerk vind ik wel mooi om te zien
Absoluut!
Tja, de lachende nar lacht jullie weer uit haha
Is dat? 3 Weken geleden is er een samenwerking tussen MN en Tudor bekend gemaakt (met release in het najaar '21), maar op geen enkele officiële teaser op insta/fb voor deze release kwam MN ter sprake.
Precies wat @MaartenD ook zegt. Tudor heeft met deze release niks gehint naar M.N. Dat deden wij.
Geloof me nou maar, die Tudor x M.N. release komt in september.
Tudor Submariner M.N.
Coming September '21
It will be better than expectedâŠ
The Return.
Of A Legend.
Is de Nar degene die het dubbele wil betalen om de koning te zijn?
Ben al in therapie om de teleurstelling te verwerkenâŠ
Laten we er een groepssessie van maken.
MET HEEL VEEL BIER EN JAREN 80 MUZIEK!
Oeh nee dat is een veel te steriel horloge, komt niet in de buurt van de originele subâŠ
De vraag is of de klanten toen voor de sub zou kiezen zoals die in de handel lag of voor de huidige Pelagos.
Wij zien het nu te veel met romantische ogen, maar de huidige pelagos is echt beter dan die oude meuk.
Als je voor beter gaat moet je sowieso automaten overslaan. Gedateerde techniek.
Vooral voor de Rolex liefhebbers die even snel hun slag dachten te slaan. Nu moeten ze weer terug op de wachtlijst.
Schept wel een band
Beetje als een stuk horloge, 1x per dag staat de tijd goedâŠeens krijg je gelijk
Precies! Ik ga mân forumnaam dan ook veranderen naar Nostradamus.
tudorsubmarinernostradamus.
Zal ik Jur taggen?
Doe het niet. Als die in een jolige bui is veranderd die het meteen.
Ik hoop ook dat ik hier âoverheen ga komenâ