Iedereen zat te wachten op de nieuwe Submariner van Tudor maar niets is minder waar het is een teleurstellende Black Bay 41 zwart
Ik heb me kapot gelachen om het vorige topic haha zowel de uren voor het werd aangekondigd als de teleurstelling daarna van mensen was hilarisch om te lezen.
Inderdaad ook echt de moeite waard om er nog een topic over te openen.
Stelletje goudzoekers
Tudor plaatst een animatie die aftelt op hun site, dan laat je dus je fantasie de vrije loop, maar nu is het hun schuld dat ze niet jouw stoutste dromen in vervulling hebben laten gaan.
Maar ik vind het best een tof horloge. niet meer, niet minder.
Weer een variatie op hetzelfde dus. Doet me denken aan een ander merk.
Klopt, daar is Omega erg goed in.
Ik post 'm hier ook 'ns, want in de discussie in dat ander draadje gaat-ie vast verloren:
Lullig voor de persoon die deze kocht, een paar jaar geleden:
HĆ©. Een huil topic.
Ben ook enorm aan het balen.
Een topic om te huilen?
En om samen te huilen.
Om een tudor? Ja, die vind ik toch al om te jankenā¦
Ik heb zojuist een vooraankondiging voorbij zien komen, waarin Tudor een grote aankondiging doet voor september aanstaandeā¦
Ze gaan stoppen met horloges maken en zich volledig richten op de online cursus āomgaan met teleurstellingen āā¦
In samenwerking met MN schijnt⦠Ik heb me direct aangemeld voor de wachtlijst
Ik vind het een gaaf ding
ik vind het ook een mooi horloge, echt een gaaf ding!
Het horloge zelf is niks mis mee, maar het is niet wat men gehoopt had. Tevens is het formaat van de bb58 onder de meeste meer geliefd als het 41mm formaat met ook een flink forsere kast.
Hopen dat de samenwerking met de Marine nog wat leuks gaat opleveren, iets in de richting van een Tudor Sub of iets dergelijks.
Het enige interessante is dat het uurwerk nu METAS certified is. Hoop alleen van ganze harte dat ze niet op de andere Black Bays en BB58 de tekst gaan vervangen door Black Bay METAS Chronometer.
Sinds de BB58 vind ik de āklassiekeā BB een beetje uit de tijd. De BB58 heeft (imho) een beter formaat en betere verhoudingen.
Een ceramic BB58 zou ik nog wel te pruimen vinden, maar deze minder.
De open case vind ik overigens wel een toffe toevoeging.
Prachtig horloge. Mooie maat ook
Met name de āhipsterā tone of voice vind ik behoorlijk irritant, maar het all-black loopwerk kan ik wel waarderen.
Black Bay ceramic promo film
Niet mijn stijl maar wel een fraai ding toch?